Fitz > 飲食 Diet > 三文魚污糟過屎?

三文魚污糟過屎f
財經雜誌《iMoney》訪問傳染病專家袁國勇教授,有句說話成為網上熱話。佢話:

「進食生的三文魚好似食屎咁!」

呢句說話足以嚇親鍾意食魚生、壽司嘅香港人。

其實,網絡上有唔少講法,都係將袁教授嘅講法歪曲咗。袁教授話三文魚「好似屎」,係因為三文魚所含嘅大腸桿菌,唔少已成為抗藥性。即係話,如果人類受呢啲細菌感染,隨時無藥可醫。

我哋每時每刻都要接觸到唔同細菌,但係極少會影響我哋。而三文魚有菌,亦不足為奇。問題係,呢啲細菌已因為時下人類濫用抗生素,特別係養殖業,將抗生素用於動物身上,製造出大量抗藥性細菌,足以攞人命!

所以,要針對嘅,應該係大家點用抗生素,而唔係將個責任推畀三文魚。如果大家相信袁國勇教授對抗生素問題嘅睇法,咁就應該盡量唔掂任何剌身、壽司,真係要將食物煮熟!

袁國勇教授
袁國勇教授

後記:
睇袁教授講三文魚,令我諗起蔡瀾一篇舊文,話:「正統的日本鋪子,絕對不會賣三文魚刺身!」(壹週刊892期)。蔡瀾話野生三文魚因為要到淡水產卵,河流受到污染,三文魚就會生蟲……

蔡瀾係食家,係第一代日本通,佢講呢番說話一定有份量。不過,筆者查證咗好多年,對於日本人係咪唔食三文魚刺身,仍然係無確實證據。究竟日本人係咪唔食三文魚剌身?知道答案請留個言!

總之一句,驚就唔好食,食就唔好驚啦!喺當今世上,危機重重,又邊驚得咁多呢?

野生三文魚,要游去河流產卵。
野生三文魚,要游去河流產卵。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[哈佛研究] 即食麵有幾唔健康?
[例湯過鹹] 食鹽太多致大肚腩?
想讓運動後疲勞提早恢復? 來杯西瓜汁吧!
[流言終結者] 吃素會變胖?
Fitz Diet 飲食


文章為作者意見,不代表Fitz立場。