Fitz > 裝備 Gear > 強國跑鞋伴我的日雨夜 (一)

強國跑鞋伴我的日雨夜_f

關於慢跑鞋,大家認識既多數都係果幾個A、M、N等既大品牌,它的重要性,我相信係每個跑者心中都覺得係不可或缺的一件利器,因為它影響著你的形像,舒適性,足部健康,當然仲有跑者們認為最最最重要的速度(簡單講著左係咪可以pb先?) 而隨著呢幾年長跑流行,長跑好似已經成為左好多城市既運動潮流(當然香港絕對已經係,睇下而家唔少本地賽事被秒殺就知),再觀其所有n字、a字等運動專門店,最當眼最吸睛的都係乜乜BB所著既跑步用品廣告,就知道戰衣戰鞋對跑手係幾咁重要(正所謂唔打得都睇得,個勢起碼比人感覺你pro呢下先緊要嘛!)

小弟亦相信大多跑者擁有至少1~20對戰鞋(你冇睇錯,我有朋友真係著緊20對跑鞋?!&~$*%)不過我覺得有操開既跑手,有3幾對看門口係好正常,有部分稍為嚴謹既跑手都係會咁分:平時easy run一對,衝圈既一對,LSD(簡稱長課)一對,越野跑(即係跑山澗水)一對,當然比賽要另外一對係常識吧!嗱嗱嗱,你睇,最少都5對起跳啦係咪先!正所謂唔同型號有唔同功能嘛!

而小弟自問真係唔算有鋪買跑鞋癮,3年半左右跑齡,走過至少12,000公里既路,擁有過既款式真心寥寥可數,可能你會問:「咁究竟有幾多對先?」老老特特,答案係由開始有跑步習慣至今總共10對,但唔同款式既只有6對,其中有5對包括大家都好喜愛既日本A牌2對(其一已操到報廢了,另外一對為現役比賽鞋),M牌(現役的) ,「唔知平唔平衡」(同樣已報廢),同埋仲有一對有點冷門既花旗國大牌「殺光你」(全新未開封),最後就係我擁有最多對既強國天津制簡稱W牌(其中4對已報廢,一對服役中)

等等先,強國既跑鞋一般唔係李X就係特X架啦,再唔係冷門d滴x窿吧,什麼W牌都未見過「運毒家」,「芝加扑」,「馬拉蟲」有發售過喎,你係咪老點先?大哥呀,話明強國野就梗係去「各個公司」度買才是王道吧!又或者一d 好鬼大個橱窗老式鞋店都搵到,只不過你唔好諗住買呢對野,可以享有專業樓上鋪式跑者夢幻貼身service,亦都唔駛旨意幻想會有著住「吧托」類似徐婕妤質素既「夫摸園」會為你提供測試腳型服務,因為你只係比果三草野(冇錯係三草咁大把)去買,佢唔用x面幫你搵鞋試已經執到啦。

強國跑鞋伴我的日雨夜_02其實,好多跑者們亦唔會對我呢對鞋陌生(特別係70後的中坑波友),我亦相信好多跑者年輕時曾經著住佢係球場上儲過唔少里數,只係人到中年約腳踢波仲難過抽東馬,又或者我地呢個年紀,仲有踢波既亦大多都只會著「三葉草」或者「一剔」錫身好多,所以好多人都遺忘了陪伴我們一起長大的國產鞋(好奇一問,其實而家真係仲有咩人會著呢,而家連小學生都唔會吼啦掛)。

至於小弟何解會與它再度結緣,及與它由互相觀察到了解再去相戀,到而家再著住佢跑山又操全馬距離又有咩感受,最重要係點解要著住佢黎跑等等,小弟有時間希望再同大家分享一下。

強國跑鞋伴我的日雨夜_03

更多:
去年除夕,我買了一雙很好的鞋墊
「日本跑鞋」壟斷波馬?
Fitz Gear 裝備


文章為作者意見,不代表Fitz立場。