Fitz > 裝備 Gear > 第一次試 Hoka Challenger ATR3

最近兩個月一連測試咗幾款越野跑鞋,包括 ON 嘅 Cloudventure Peak,Brooks 嘅 Cascadia12、Caldera 同埋 Hoka 嘅 Challenger ATR3,可謂各有千秋;今篇想同大家分享吓 Challenger ATR3 試鞋報告,由於香港山賽友好多都喺著 Hoka 嘅關係,之前都已經著過 Challenger 第2代嘅山友亦都為數不少,好多人都想八卦吓依代有無d乜嘢大分別,而筆者我亦覺得依個型號好適合玩香港嘅山徑,尤其係比賽方面。

首先好尷尬咁講,我有著開 Hoka,但從未著過 Challenger 依個型號,Hoka 一向俾我的感覺喺跑感舒服,老老實實玩得山賽郁吓最少都一日半日啦,舒適度真係最緊要,速度感就其次,有幾多個阿Tom、阿John、阿聰依類菁英跑手吖,我地一般人著對薄底速度山鞋去比賽真喺揾自己笨啦……

依對 Challenger ATR3 我玩咗差唔多兩個月,唔喺話好多,過百K唔夠百五K,其中第一二課仲喺純路跑測試,一課喺運動場另一課就喺跑街,加埋前後都有三四十公里,測試目的喺因為 Challenger 系列講到明跑路跑山都得,咁我當然試吓啦!試過之後覺得唔喺吹水,雖然著住對白飯魚都可以响街同响山上面跑,無人阻止到你,但依對 ATR3 無可否認確實喺適合跑香港嘅街道,跑果陣時好有一貫路跑鞋嘅感覺,完全唔似著住對山鞋跑街,由於越野鞋嘅鞋釘大多數比較高身同堅硬,鞋釘磨擦面又做得好細緻,而且整個外底都會做到好硬,避免俾d尖石頂腳,所以越野鞋一跑石屎路個感覺就會好鬼怪,磨擦勁得滯有啜腳嘅感覺同埋撞落地下果吓好硬,好唔流暢。

黄泥路測試
ATR3鞋底鞋釘比上代強化

我講到 ATR3 跑街好似路跑鞋咁,我自己都會問自己其實依對 ATR3 會唔會傾向於路跑鞋設計多d,响跑山能力果方面會唔會無咁好,只係簡單應付到呢? 喺唔喺 Hoka 特登整對鞋出嚟撼美津濃 Rider 呢?因為確實好多人專登著住對 Rider 玩山賽,話普通山路應付到之餘石屎平路又爆得兩吓。

於石屎路上測試,表現優異

我之後著住依對 ATR3 做過三次山路測試,短程中距離長途平坦地複雜地慢速高速乜都試勻,結果喺無乜嘢喎!好似搖身一變就變返對正宗越野鞋咁,基本上噏得出越野鞋所需要嘅都瓣瓣有齊,如果問我缺點,我可能覺得喺落樓梯果吓鞋頭靈活性始終爭少少。

於山徑表現能力上也毫不遜色

總括嚟講,我第一次著依款型號整體上我覺得喺幾正嘅,最欣賞係舒適度方面,响山徑長時間著住都無乜題,個底夠厚响崎嶇碎石地都無頂腳底嘅感覺,而喺較平坦嘅山路同埋一d石屎路段仲可以提升速度,緩震度非常之夠。

筆者測試

記得最後一次測試依對 ATR3,側邊朋友問我好唔好著,我話算ok啦,佢就話佢之前著過第二代,覺得鞋底d釘好快蝕,玩咗兩三場長距離比賽對鞋就玩完咁滯,之後我都分別問過好多有著過 ATR2 嘅人,佢地大致上都話耐磨度正正常常屬於一般,又未至於最差嘅,keep 住著都起碼玩到一年,最後我直頭問香港 Hoka 果邊,佢地就話ATR3其實就喺針對以上弱點而推出,新一代鞋底已經強化咗,而中足位置仲加強咗承托添~

其中一段小插曲,前排 The 9 Dragons 山賽第二日50K賽事我响城門水塘做緊山鞋實測,咁啱响針山頂就見到前列選手响山腳上緊嚟,離好遠見到其中有條鬼佬無著衫嘅,我就同我側邊朋友講,依個應該係阿John嚟,因為依條友仔比賽十次有九次都唔著衫,我懷疑佢係咪想吸引d品牌贊助比賽衫……上到針頂唔駛問阿貴,喺阿John嚟,見到佢都係著緊 ATR3,睇嚟真喺幾適合香港依d特色路山混合比賽。

巧遇阿John,唔多著衫嘅

最後都好簡單求其補充一d資料,ATR3 香港男裝好似有3隻色,女裝至少都2隻,落差就5mm,前面24後面29,我果對US9號自己拎去磅過約莫250g多d,山鞋叫做幾輕,大部分有賣Hoka嘅舖頭都有賣,例如 Action X,Trail sport+,All Weather 果d都有㗎啦。

緩震能力優異



運動壹指禪Facebook專頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
Saucony 跑鞋分類大檢閱
新手揀跑鞋我推薦先做Foot ID
官塘朝偉@Fitz.hk
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。