Fitz > 裝備 Gear > [越野跑鞋的GTR] Salomon S-Lab Sense Ultra
全黑色車(鞋)身,火紅色的尾燈(後睜)……。配以350匹,全天候四驅,強化車身,國寶級跑車 – 形容S-Lab Sense Ultra 最適合不過!

先利申,認識小弟的都知我一向對 Salomon 情有獨鍾,由當年人生第一對山鞋「大牛龜」Salomon XA PRO,到較輕巧既入門版 Sense Pro、Sense mantra。再到之前著由 Salomon 專為神人 Killian Jornet 設計既「白飯魚」(S-Lab Sense) 去玩100 km,著完先醒覺,如果唔係高手就著來玩短途好啦(哈)~ 再之後搵到好岩 Feel 既 S-Lab Wing 玩長途賽。

S-Lab Sense Ultra (任何途程) + S-Lab Wing (長途) + S-Lab Sense (短途)

早前 小弟介紹 Nike Wildhorse 3 時,都提及過 Salomon 感覺最美中不足的就是在 Cushioning 方面一直都爭少少。而2017年推出的 S-Lab Sense Ultra 終於就將呢方面都改進埋 ~ 之前年頭左右,見Overlander 番左貨已經好想買,但當時新貨未有 Discount,所以一直都唔捨得買,點知轉眼間已經賣晒(好快俾人搶晒==)。到近月終於俾我等到番貨了……即刻急不及待要開鞋試下!

首先,由鞋頭保護,一如以往的系列 Salomon 的防護型鞋頭設計一直都十分出色,特別係長途比賽尾段,在體力下降時,會較容易 Kick 到鞋頭而爆甲的情況經常出現,所以鞋頭保護十分重要。另外,Salomon 另一「看家」設計,Sensifit 貼合技術,係一個無縫包腳的設計,有效減少腳掌係鞋內擺動。仲有懶人最愛既 Quicklace,鞋帶「一索即掂」亦唔會有「甩鞋帶」既情況出現。

S-Lab Sense Ultra 保留了 S-Lab 系列一如以往的優點

而防滑方面,使用了 Salomon 系列中最頂級防滑橡膠 Premium Wet Traction Contragrip,係佢地自家研發,使用20種橡膠混合而成的。而佢既鞋底坑紋設計可以適用於任何地型,包括: 山林碎石,泥路 等混合地型。

新 Cushioning 技術 ~ EnergyCell+

2017年 Salomon 新加入的技術 EnergyCell+ 可有效地提升鞋底的回彈力,再結合本身既 EVA 中底以及 OS 肌腱層。完全提升了 S-Lab Sense Ultra 在緩震方面的表現。

講到「回彈力」呢到可以再分享多D,早前小弟參加左 Salomon Trail Running Workshop,其中一個環節,就係講到一個較 advanced 既技巧 – Re-bound(回彈力)。例如: 在上山時,如果在細節中能夠運用後腿回彈力,成為一個回彈的動力推進,再配合步跨,能有效地加快上山速度,同時分擔腿部肌肉的使用,亦同時節省體力 *(詳見文中尾段 Video 分享)。可以見到 EnergyCell+ 的設計,是有助跑手進一步加快速度。

新加入的EnergyCell+ 有效地分散底部著地的壓力,提升跑手於長途比賽的表現

而在2017年 Salomon 跑鞋系列仲有以下 Model 都加入 EnergyCell+ 技術大家不妨考慮番:

  • Sense Pro Max (For 山跑)
  • Sense Marin (For 山跑)
  • S-Lab Sonic 2 (For 路跑)
  • Sonic (For 路跑)
  • Sonic Pro 2 (For 路跑)
學以致用 ~ 高手Jacky 以S-Lab Sense Ultra示範Power Walk(雙手按大腿)上山時,如何配合後腿加強回彈力,以進一步加快上山速度。(Photo(左) from: Salomon HK)

小弟用後感

項目分數評價
重量9重量與S-Lab Wing一樣
舒適度9使用無縫包腳設計,減少腳掌擺動
緩震度10出色的緩震系統,高速跳躍下山亦十分舒適
保護性9防護型鞋頭,避免撞爆腳趾
防滑度9下山斜波,碎石面及濕滑石面皆得心應手
靈活性9修腳鞋型設計,配合跳躍急速轉向亦十分出色
功能性10適合長中短及混合地型
試 Cushioning System ~~ 當然要有咁高跳咁高! 四個字 – 如履平地


上文提及,一些較 advanced 既上山技巧 – Re-bound(回彈力)。可睇下Salomon 教父 Gregory Vollet 既示範(00:08 開始) ~

Salomon S-Lab Sense Ultra 可以話結合速度與耐力兼備

參考:http://www.salomon.com/us/product/s-lab-sense-ultra.html

測試產品由 Salomon Hong Kong 提供

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[潮流興玩帽] 識襯一定係襯「佢」 (Bike Cap)
[有毒慎入] 識玩,一定要帶女友去玩呢個 (前篇)
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。