Fitz > 裝備 Gear > [開箱實測] Ronhill 越野跑Tee跑褲
這兩星期 Ronhill 陪我上山下海。

來自英國的 Ronhill 對港人好似有點陌生,近來亦向越野跑市場埋手。佢地有咩產品就自己上 Ronhill官網 同 Facebook 睇睇。

Ronhill Momentum 1/2 Zip T-Shirt (零售價: $380)

先講呢件 Momentum 1/2 Zip T-Shirt,就咁睇張相片真係平平無奇,全藍色半開胸拉鍊、短袖。除左顏色幾靚同幾特別外(個人觀感,不喜勿插)呢啲咁嘅衫真係周街都係。

跟住打開膠袋拿出件衫,有驚喜,首先件衫比想像中輕,第一次同佢肌膚接觸有點害羞,衫就摸得多但就未摸過甘舒服的fabric,唔知著上身會如何呢? 唔理三七廿一即著。著後感覺超舒服,即時諗起女性用品廣告……咩超輕、特薄、透氣、自然、清涼……通通在腦海內浮現。唯一唔好的是沒有任何袋子。留意返碼數偏大,我都係著S碼。

Ronhill Men’s Momentum Twin 5” short (零售價 $490)

再講件 Men’s Momentum Twin 5” short 。著左件衫都要配返條同一牌子褲,咁先夠襯,有人話夠Chok,唔緊要喇都係一句😉😉。

廢話少講。講返條褲~~~條褲睇落又好似全藍色,再仔細睇係有幾何圖形,原來有一半的六邊形都包含反光條子,晚上跑步或上山冇有怕。此褲有彈性(褲長約5吋)內膽。Elastane 提供極好的 stretch (伸展),support (支撐) 和 recovery (復原)。後面有個安全拉鍊小袋。有些男士不喜歡齋著 tight 褲,呢條就啱曬喇。唯一是內膽不提供 compression 功能。

小弟在過去兩星期參加兩場跑步同行山活動,都係穿著呢一套 Ronhill 運動服,真係好舒爽,極力推薦給路跑,山跑或休閒穿著的人士。除了男裝還有女裝,係運動或休閒的好選擇,價錢亦很適中。

我參加了綠惜地球嘅植樹活動

產品於 Blue Mountain Sports 有售
地址:旺角西洋菜南街1A-1K號百寶利商業1111室

資料由客戶提供

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[運動手錶] 測試 Suunto Spartan Sport Wrist HR
一次試 Hoka Challenger ATR3
Fitz 裝備 Gear


文章為作者意見,不代表Fitz立場。