Fitz > 生活 Life > 我們都患上危疾,名叫負面癌

如果你能夠深思一分鐘,諗諗今日吸收過咩正面信息,結果可能咩都無,但唔使一秒,負面信息已經包圍住我們,車廂好迫、人好「低頭」、新聞好9、無賴當道、PK滿盈,連劉華都傷埋,認真世界末日。

呢個世界都實在恐怖,要活得正面除非自閉,與世隔絕,唔睇新聞,唔上FB,唔再出街,因為活人負面過喪屍,否則要用上120%力先能夠唔同流合負咁作一點光,夠照到自己,心情好一d

今天唔係講能量,只講心情。其實負面細胞同癌細胞一樣係每天都想侵蝕我地,有醫生話癌細胞食醣,而我認為負面細胞食憤怒、憂慮、衰傷、失望、散慢、氣餒及無奈。

無奈,好多合理,應該有嘅嘢,爭取唔到,久而久之,想要嘅嘢亦隨便放手,俗稱無哂火。喺馬拉松入面,因為體力透支,迢長路遠,反而你一定要學習「自我鼓勵」呢四個字。如果一個人連最常用嘅自我鼓勵方法都無,真係好可悲。因為你唔知自己點先會開心。

有本書叫《為何一流的人不會有壓力》,出自一位日本精神科醫生嘅手筆。內容大部份講斷醣,因為食醣/糖變成我地唯一得到快樂(安多芬)嘅途徑,代替咗運動自然產生快感,最後演變成醣中毒,亦係大部份人點解食甜品係兩個胃嘅原因,結果我地又變成糖/醣嘅奴隸,無糖我地 DOWN,有糖我地 HIGH。我地嘅喜怒哀樂都係被操縱。

一般人捨難取易,實屬正常,一般人寧願食過量而唔做運動,正常,一般人寧願長時間負面過活,吱都唔笑一下,正常。

因為負面容易,唔使力,諗完講完搞掂,正面就難,要用力,要笑,要將不可能變為可能,要挑戰自己,要突破極限,要帶領其他人,要活得精彩,但先要上色。

將顏料由顏料碟放上畫布上都要力,要創造。

懶人唔 deserve 活得精彩。負面癌都係自己攞嚟。

如果大家硬要求一個方法,先學懂感恩,感謝今天你所得到嘅關心、經歷及擁有,我感恩上年同一班年輕人(或心境年輕的長輩)去行行山、看看海日子。多謝你地讓我生活自然地有活力。

有次生日聚會,我已經講過,今天得來不易,將來去向未明,珍惜今日同在,感謝神的賜與一起走過的日子。

當香港變得無你無我無情無生無死無義,我地仍然有你有我有情有天有海有地。

(羅馬書 1:20 自從造天地以來,神的永能和神性是明明可知的,雖是眼不能見,但藉著所造之物就可以曉得,叫人無可推諉。)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[從病友到跑友] 你敢挑戰自己嗎?
[I beat that fxxker!] 以為懷孕卻發現三期癌瘤,十萬人見證她怎樣憑運動挑戰死神!
Fitz.hk Life生活


文章為作者意見,不代表Fitz立場。