Fitz > 生活 Life > [特首選舉] 我們要一位落場打波的特首

特首選舉,你同我都無票,嗰三位候選人打生打死,真係 Who fxxking cares!

不過,三位當中一位最後被選出 (或被欽點) 嘅人,未來五年都同大家息息相關,對佢有少少期望,都好應該啩。

我嘅要求,好簡單,亦好幼稚,就係希望嗰位係落場一齊打波嘅特首。

講下故事先:

迪士尼頻道,有套自己製作嘅卡通《飛哥與發仔》(Phineas and Ferb),劇集入面有位邪惡科學家,佢製作咗一個機械人,叫洛文。

科學家雖然對洛文好差,成日羞辱佢,但洛文仍視科學家係爸爸,無時無刻希望令科學家開心。所以,洛文內心好孤獨,佢好希望有朝一日可以同科學家,好似一般父子 (美國式) 喺後園玩拋接波。

中間係機械人洛文,左邊係邪惡科學家。

喺香港,小朋友活在功課壓力之下,能夠跟他的父母一齊玩,大多時都係奢侈品。而喺現實生活之中,你與我喺艱難環境之下,獨自面對生活上嘅挑戰,而嗰啲應該幫助大家嘅高官達人,只係企喺場邊,指指點點。

我當然唔會視特首為我老豆老母,我只係希望,呢位特首可以站喺香港人一方,同大家一齊落場。無論呢場波係贏係輸,「要贏一齊贏,要輸一齊輸」。我哋嘅末來,應該掌握喺自己手中。

一幅圖代表千言萬語。

投票前夕,候選人2號突然造訪球場,訪問香港足球代表隊。之但係,現實情況就係咁:

林鄭辦公室短片截圖。https://www.facebook.com/carrielam2017/videos/191569771344976/

候選人2號,就只視球員為佢嘅布景板,講完。

至於佢眼中嘅香港市民呢?

大家自求多福啦。

按:根據選舉條例,要介紹所有候選人:1號曾俊華 、2號林鄭月娥、 3號胡國興



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
跑步小記之戾氣社會學
[Translantau] 發展就是硬道理? 大嶼山景觀難保
Fitz Life 生活