Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 告急! 大興土木 釣魚翁危在旦夕
000
昔日的釣魚翁   圖片來源:http://www.fotop.net/ngminglam/061225

今日收到老友大雄短訊,話釣魚翁山頭近五塊田,正在大興土木。佢附咗幾張相片,令我大吃一驚:

1A

2A
左上方山頭明顯有被燒過痕跡

咁都得?!

未夠驚嚇,大雄這年來經常出入科技大學,一得閒就上釣魚翁。佢話其實呢一兩個月來都有人做工程,佢仲影到挖泥車修築山路。要注意係,政府工程一定有告示牌講明係咩部門咩工程,但呢部挖泥車就乜都無:

3A
無標記無工人的挖泥車

而最近更出現「古惑」山火。

所謂「古惑」山火,就即係話無緣無故嘅山火。就好似呢排天氣咁潮濕,又唔算係掃墓旺季,要出現嘅機會極低。如果結合埋挖泥車、建築材料等因素考慮在內,明眼人一睇就知其實有人想喺呢度發展。除咗釣魚翁外,清水灣一帶在去年十月開始,不斷有小規模山火。

大雄就利用相片,記錄了呢幾個月來釣魚翁被破壞的經過:

OLD 1
以前的釣魚翁,綠草如茵
OLD 3
後來林木被斬伐
OLD 4
滿目瘡痍
999
修築完成的道路

火燒過後的釣魚翁

Screenshot_2015-03-16-14-34-45_1
從Google地圖清晣可見左下方一大片林木被斬伐燒掉

釣魚及其郊遊徑屬於清水灣郊野公園一部份,受到《郊野公園條例》(香港法例第208章)所規管。法例明文指出,在郊野公園範圍內,所有私人及公共的發展工程,均要諮詢公眾(最基本都要問過區議會),以及得到政府的批准,才可以動工。而釣魚翁呢單工程,暫時仲未查到有無做過諮詢。不過根據種種跡象睇,有公開諮詢過而大家唔知,而最後仲要政府肯首嘅機會,簡直微乎其微。

而家大雄已經Call咗政府1823熱線,亦四出搵緊有心社團一齊保衛釣魚翁。各行山友好,特別係行山group嘅朋友,請繼續關注事態發展。

更多:
[大雄現身說法] 釣魚翁郊遊徑部分被燒毀
香港三尖入門篇─釣魚翁
Fitz行山文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。