Fitz > 運動 Sports > 香港人除左玩裝備,仲可以點?

解碼遊戲新年賀歲片可以睇完就算,但解碼遊戲 imitation game呢套榮獲奧斯卡最佳改編劇本的電影,絕對不可錯過。二戰前英國數學家Alan Turing 被召參加破解德軍亂碼情報,每晚12點前就係限時,唔係人地改碼又由頭嚟過,呢個無間地獄令一班專家埋頭苦計,但turing 面對每日要計嘅無數個密碼可能性,佢偏偏唔係揸支筆去計,佢所做嘅係製造一部天價機器去計。

今日用電腦(計算機)不足為奇,但想像一下一個小學雞計唔唒一日嘅數學題,然後諗住去整部計數機出嚟去計唒d數,係咪離譜失實兼誇張先?

結果佢當然係成功左,重點係,如果你唔係數學家,呢個出發點絕對係感性出發,我地每日嘅限時都係一樣,12點正,打工仔要做嘅嘢隨時多過去應付德軍

「仲邊有時間做運動呀?」

每日運動一個鐘,bullshit。

常人應付唔到,因為大部分人唔夠浪漫,我地向生活嘅德軍亂碼低頭,點趕都趕唔上。其實,時間係都市僅有仲可以掌握喺自己手上嘅事,點樣先可以繼續做鐘意做嘅事?

我地每個人想喺生活提鍊精華,首先要有一部Christopher (Turing 部計數機),即係一個浪漫嘅原因,完成100km,去外國跑馬拉松,玩鐵人賽甚至乎爭名次,在旁人眼中或者是不可能,但其實邏輯上亦只有這個「不可能」的目標,才有現實中的可能性。

你有無呢種科學化的浪漫基因?

出發點要感性,執行要理性兼科學化。

科學化的手段有很多,例如一百幾十的小米手環,但我們需要的是科學化的浪漫基因—跑手特質。

香港人除咗玩裝備仲可以點

更多:
寧要跑鞋,不要金牌!
fenix3有買趁手
Fitz運動文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。