Fitz > 運動 Sports > [天生不是運動員] 2016 運動、興趣重點記錄

總結一下自己2016年完成咗D咩,無上年咁爆跑海外馬,但其實睇返都好繽紛,試咗學咗好多新嘢(*⁰▿⁰*) 同完全咗一啲不能完成嘅任務!

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ 運動

  • 香港渣打馬拉松 半馬
  • 台東Ironman 515
  • 名古屋女子馬拉松 全馬
  • Nike run 10K
  • 街馬10K
  • Samsung 三鐵 515接力單車項目
  • 毅力2鐵 接力單車項目
  • 登富士山看日出
  • 三鐵總會水陸三鐵賽 繽紛組
  • 新世界維港泳
  • Ascis 10K
  • 奈良馬拉松 全馬

(T_T) 醫療:半月板手術

)^o^( 學習

  • 清邁泰式按摩證書 Level 1
  • 山藝證書 Level 1
  • 肌筋膜放鬆運動證書課程 Level 1

第一次Ironman賽事
習水9個月,今次係相隔半年,計初體驗515後再戰同一地點台東活水湖,原本信心滿滿,因為游水速度有一定改善,但比賽當日氣溫爆降10度,得14、5度,雖然着咗補溫wetsuit照跳落水,個身唔覺凍,但氣管敏感嘅我,氣管收縮到完全吸唔到氣,不論自、蛙,只要水浸過頭就吸唔到氣!點算?!只好踩住水,昂頭蛙慢慢前游,等身體適應溫度(*≧∀≦*)都唔知玩咗幾耐,終於慢慢吸到氣,努力勁游,在上水前200米左右,開始聽到大會講播,重有幾多幾多時間就到門限……心好急,爆游,終於上水冇比人收走晶片帶,今次完成到游水section(╹◡╹)♡是我一個個人新紀錄!跟住跑去轉項區,因轉項門限亦就到,頭暈暈推住單車跑去閘口過閘先算,過得一關得一關ε=ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘

踩上車,暈到直線都唔多踩到,一心只想叫自己唔好PK( ̄∇ ̄), 一路踩,慢慢回返氣,踩車其實時間都可以接受,但因水項用時太多,連轉項時間都冇,結果完成單車時差了3幾分鐘換項時間被門限卡住!(ironman門限很嚴,門限一到,下一項目便不能參與)一位和我一同被卡男士更流下男兒涙;但我反而好開心,因為我終於突破到最弱嘅水項,下次再賽,一定做得更好 ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

第一次女子賽~名古屋女子馬拉松
7小時時限嘅名古屋女子馬拉松,禮服男送上Tiffany完走頸錬係呢個賽事嘅重點。連上線,平均配速只要去到9.5分速就可以順利完成,所以呢個賽事,完全唔係跑速嘅問題,只要體能分配得而,意志堅定就比較容易完成~

名古屋賽事路段都算幾悶~
~路段起伏少,要Pb,這是不錯之選
~女子賽又冇男女子賽咁好跑,因為男女子跑速分別大,開賽冇幾耐,已經可以將人群拖開,冇咁迫
~相對其他日本賽事,佢嘅風景可以稱為欠奉,雖有名古屋城但好遠

第一次跑嘅美女們點様可以容易D堅持跑落去?!後段可以滿腦Tiffany頸鍊;咁頭同中段點算?開賽1小時後,同路線嘅半馬男子賽加入戰團去「追女仔」(๑˃̵ᴗ˂̵)平時冇機會同D超快腳男選手一齊跑,呢個賽事既可以一路自己跑,又可以睇賽事,完全係不錯體驗……其實現場重有不少「跟得」男伴去支持女伴陪走一段!♡

終點設於室內位置,有「執士」男在等「小姐」們辛苦回來,送上靚靚Tiffany小禮品ヾ(๑╹◡╹)ノ”成件事好「溫」女(๑˃̵ᴗ˂̵)

第一次登富士山看日出
其實富士山唔算太難行,只是山路有點大級,有時更要手腳並用,但高山症是不少人嘅問題,所以亦不敢輕視,選了在七、八合目小休後才在半夜一時再出發攻頂。一路行都遇上不少有高山反應嘅登山者,有些在吸氧,也有比較嚴重的在路旁嘔吐(〃ω〃)

沿路嘅雲海,山頂日出嘅千變萬化,若非親身體驗,未必能領會到那份超感動!(╹◡╹)美中不足是落山路係超級悶,穿爬山鞋跳進落碎石流,滑又唔好滑,行又唔好行⋯⋯但要在這狀況需維持幾個小時( ̄∀ ̄)

第一次海游、新世界維港泳
習水未夠一年就去報渡海泳,相信我個膽大過我呢個矮小身軀( ̄∀ ̄)原本練習已可以45分鐘內完成1500米,應可順利完成水試,但突然在8月頭要再動半月板手術,在未完全復原,仍在物理治療階段就要去水試,點算?!(u_u) 當時什麼奶力、洪荒之力都一一盡出,結果超乎我想像,可在限時內完成水試! (๑>◡<๑) 水試時才手術後一個月……

渡海泳前一日,去了欣澳玩3鐵繽紛賽,才第一次參與海游賽,當日只小游375米,但浪大,連開賽都要等浪靜少少才能開始。一路游,要一路潛游先冇咁易飄走,同平時係池練,完全係兩回事ʕʘ‿ʘʔ在岸上等待下一節比賽的朋友説,有一位和我同時出發嘅女生,被浪推到完全偏離,去咗好遠嘅艇家船旁等待救援(@_@)心想,明天維港希望冇咁大浪(-.-;)y-~~~

今年維港游嘅亮點,當然係各位香港奧運游泳代表,人靚技術高。優悠組嘅我,帶著大會指定橙浮波排隊落水,一望出海好有動物大遷徒感覺,而我地係橙波大遷徙,齊齊向對面海進發!(๑˃̵ᴗ˂̵)

初段浪唔大又冇流,水溫天氣都好,輕輕鬆鬆已見到嘉亨灣。但水上跑步機感覺亦隨著接近港島而出現,流開始大,游來游去,點解重係嘉亨灣?!明明見到主禮台,但點都游唔到?!本來游自由式嘅我,因為向前動力不足夠頂流,開始改用蝶式分解去潛游去頂流頂浪。越接近終點情況越嚴重,一米多嘅浪,陣陣涼嘅寒浪同於終點前200米左右出現。眼見自己在終點拍板前3幾米前右邊位置,低頭游兩下手,再抬頭已被浪同流沖至拍板嘅左邊位置。過了拍板,更有人做浪池feel, 左飄又盪~上岸後,見到「鬼船」將未能完成賽事嘅參加泳手接上岸。心想,教練之前和我們的海游三鐵練習真的非常有用,遇過3米高嘅浪,遇上1米多浪頭也變得處變不驚( ̄▽ ̄)

手術後復跑~
半月板手術4個月後就上「戰場」! 因為手術後1個月試跑腳仍會痛,所以在手術後2個月才參加了一次3鐵繽紛賽,小跑2、3K。手術後3月才跑了一次10K賽,但跑後腳腫了一星期,立即同醫生相量一下奈良馬落場是否安全。我嘅骨醫同物理治療師都係跑者,而且係sub 3, sub 4嘅快腳~知我手術後3個月已經可以順利完成10K,而且時間比前唔算慢太多,都好開心。我話我打算照落場,跑到幾多跑幾多,真係唔得就上巴士……醫生返而叫我唔好諗上巴士住,話跑可以照跑,同教我跑中跑後點處理。(°▽°)

>

手術後第一場全馬 ~奈良馬拉松
奈良馬,重點當然係鹿仔啦~唔過10k,係冇鹿仔陪嘅;唔過25k係冇當地美食(@_@)

今次跑,唔知可以跑到幾多k,所以我同自己講要同鹿仔say hi,要盡食佢D美食,有幾多相就影盡佢~為下欄嘢努力!|( ̄3 ̄)|

奈良,完全唔係好跑路段,總爬升有成500米,上落斜佔大部份路段,有一兩段重要超斜。對手術後4個月嘅我,咁多上落斜係比較吃力~因為唔知會唔會比鬼巴士接走,一路跑,我一路用攝影棒影相影片去記録每一路段,食盡每站美食,不論是香蕉、是糖或是能量飲料都「一一盡收」(^O^)

奈良馬路段大約可分市區、公園及郊區和大學部分,頭10K是市區部份,雖已有斜坡路段,但和之後的郊區部分相比,已是緩坡。剛過10K就是和鹿仔會面的公園位置,在這位置,上了一個廁,因為通常每次馬拉松我也只需上一次廁所便可到達終點後再上廁。但跟據之前經驗,越遲上廁,抽筋的機會相對增加,因為腿開始攰,排隊時體溫下降,而女生的上廁時的動作亦要坐下而使用另一組跑步沒用肌肉,結果一上完廁後加速就易抽筋。

離開公園區,開始進入村,再入郊區,郊區係斜路斜路再斜路,始終初段大家重有力,都會盡量跑上去。離開山區再轉入天理大學區,間大學都好大,跑成8k都重見住間大學~特別一提,在天理大學內嘅熱「紅荳甜湯加趣米粒」,真係超級好味,好想食多碗( ̄∇ ̄),但已經站站停拿嘢食,所以都係快D跑,向下站美食出發(๑˃̵ᴗ˂̵) 因為跑過嚟時,已經見到30K左右有「三輪冷麵」,努力!

在30K冷麵附近嘅兩個大救護站,有超多人埋站按腳或抽筋運動噴劑。因為28至35k有超大斜坡,所以抽筋人數多、行路上斜嘅跑手已多於半數~

另外不得不讚下今次嘅義工團隊,不論水站、打氣人員或救護站都非常積極;而民間表演團隊亦非常精彩,大鼓,樂團,舞蹈或熱唱,亦應有盡有~

沿數跑,手持攝錄棒,一路跑,一路影,一路食,一路找攝影站。反而今次比之前追時間跑得輕鬆得多,結果我食齊全部美食,攝錄棒拍了接近800張相/片,大會攝影師拍的相亦有百幾張,在限時前順利完成賽事ᕦ(ò_óˇ)ᕤ賽事能順利完成後,立即傳想給醫生報喜!

因為天資問題,其實要做得比我好,真係越級易如反掌;反而係你相信自己可以做到,肯落場去試重比較難!



由0到1係突破,由1到100係漸進!
重未行出第一步嘅,就在2017突破自己,去試試吧!反正沒什麼輸不起,因為從來沒開始,一開始你就是羸家~(╹◡╹)♡

#天生不是運動 #ironman #馬拉松 #富士山 #維港泳

天生不是運動員 Facebook 專頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[逆著風專訪] 不要等 先去做!
[包山王黎志偉] 站起來不再是夢
Fitz.hk Life生活


文章為作者意見,不代表Fitz立場。