Fitz > 運動 Sports > [女生必睇] 10款有型實用的運動髮型


長頭髮嘅女孩子做運動通常都有個煩惱:T
o 紮 or Not To ?

唔紮頭髮,郁兩下就好快變成阿烏婆。做瑜珈時自己/人地會唔小心踩到啲頭髮,跑步時仲會唔小心食到自己啲頭髮。麻煩到呢。紥起把頭髮的話,太緊又會頭痛,太鬆又易散。想冇呢個煩惱咩?得,剪短把頭髮。但係留咗咁耐又唔捨得…

台灣Vogue網站最近建議咗10款又靚又實用嘅髮型。Sophia首選係9號頭,型得黎又企理易整。冬天嘅話可以紥3號或5號,條頸可以暖啲啲。有心機的話可以試埋7號頭,超elegant,朝早紮住番埋公司都仲得,不過好似複雜咗少少,要啲時間練。

各位姐妹,不妨參考下。做運動又點可以唔靚呢?

1. 高馬尾 — 選擇簡單造型且防滑的髮圈,避免運動的過程中干擾自己或鬆掉,若擔心綁不緊,就用兩條髮圈吧。

10款有型實用的運動髮型_01

2. 包包頭 — 適合髮量少的人,髮量過多綁包包頭只會讓頭變重,且不容易固定。一樣,若要讓包頭穩若泰山,先用一條髮圈綁成馬尾,再用第二條繞成包包頭,再加上幾根小黑夾就沒問題了。

10款有型實用的運動髮型_02

3. 兩條辮 — 及肩的中長髮,要長不短卻會黏在脖子上不舒服,不如綁兩條辮子吧。

10款有型實用的運動髮型_03

4. 髮尾辮子 — 捲成兩股辮或是三股辮都可以,主要是避免髮尾甩來甩去,還會黏在身體上,回到家都打結了。

10款有型實用的運動髮型_04

5. 多節髮尾 — 不會綁辮子也沒關係,準備4~5條小髮圈,把髮尾變成一節一節的,跟綁辮子一樣效果。

10款有型實用的運動髮型_05

6.側邊編髮 — 兩側頭皮綁成黑人辮既清爽又好看,也不用擔心跑步時小細髮讓臉頰發癢,風大時還可能吃到頭髮呢。

10款有型實用的運動髮型_06

7. 全部盤起 — 辮子盤髮可能有點難度,卻很優雅大方,手巧的女孩兒們可以試試。

10款有型實用的運動髮型_07

8. 寬版髮帶 — 將髮帶往前拉一點蓋住髮際線和半個耳朵,頭頂上方有點蓬鬆感,就會很好看了。千萬別將髮帶太往後,露出過多的額頭和髮際線會像要去洗澡。

10款有型實用的運動髮型_08

9. 細條髮帶 — 先將頭髮綁好,一樣將頭頂的髮量拉蓬後,再戴上髮帶會比較好看。

10款有型實用的運動髮型_09

10.多條髮帶混搭 — 髮帶是實用配備也是時尚配件,多條混搭的運動嬉皮風一直很受歡迎,秘訣當然是要有點微亂交錯,太過整齊排列就不對囉。

10款有型實用的運動髮型_10

資料來源:Vogue Taiwan
http://goo.gl/Ed8NA9

更多:
女孩子一刻感動值廿億?
名古屋女子馬拉松 – 三個重生的故事
Fitz運動文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。