Fitz > 運動 Sports > [郁民轉載] 關於TVB唔直播兩位香港劍擊代表二三事

[郁民轉載] 捧香港隊唔係無道理 1按:奧運第一及第二日比賽,香港兩劍擊小將江旻憓及張家朗,在奧運贏得香港劍擊史上第一場勝仗,晉級16強。好可惜,獨家喺香港轉播奧運的TVB,不是播頒獎禮,就是播電視劇。

而當時竟然有一個Facebook專頁,比任何一個本地體育媒體最快報道兩場比賽嘅消息,這個就是貨客車服務CALL4VAN。而我們亦得益於他們,可以緊貼追踪劍擊的消息。

以下這篇文章,原載於CALL4VAN專頁,當中很多精句,亦提出了不少香港人的疑問,值得一讀!


[ #撐自己人] 睇奧運不要太TVB 1[關於TVB唔直播兩位香港劍擊代表二三事。]

各位都估到,我同劍擊有少少淵源,所以呢兩日都係講得比較多呢個奧運項目嘅消息。

我記得當年喺澳洲讀書時,無論係咩項目,一有國家隊選手出場,全世界就會乜都唔做,先生即刻唔講書、返緊工嘅即刻停手頭工作,全部人望著電視。

相對新加坡投放資源更多,但連出賽資格都冇,香港劍擊最top嘅全職運動員得一萬鬆啲蚊資助,大部份出外比賽都要自費,「竟然」都可以有三位入到奧運,唔係好難能可貴咩?

噉點解咁難得入到32強,TVB依然寧願播其他嘢,要出線先有直播,都唔肯支持吓香港運動員?咁貴買個轉播權返嚟,我已經唔會期望好似澳洲咁樣有anti-siphoning law硬性規定免費播重要賽事,但原來就算畀錢買個「賣TV縮爬」,一樣冇得睇香港隊嘅直播,結果好似我噉要「翻牆」去美國,再借朋友嘅美國有線電視account先可以睇到。呢個電視台,好唔好意思叫做香港人嘅電視台?

啱啱有朋友講起,江忞懿喺100米蛙式熱身賽尾二返嚟,發揮唔到水平。但唔好話排尾二,就算慢兩個塘都一定要睇,一定要撐,因為佢地就係代表緊香港,同喜同悲,榮辱與共。

香港人,撐香港隊,就係咁簡單。

P.S. 星期三10號香港時間20:10,女子花劍連寶香迎戰意大利冠軍,撞正黃金時間,我諗播嘅機會都渺茫,我會用自己方式,搵地方同朋友一齊睇,一齊撐香港國家隊。

WE ARE HONG KONG.

原post:

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[郁民轉載] 澳門人與奧運的咫尺天涯
[里約奧運] #撐自己人 撐本土 香港划艇隊
[里約奧運] #撐自己人 撐本土 香港劍擊隊
[里約奧運] #撐自己人 撐本土 香港乒乓球隊
[人人奧運] 丹尼爾 x 黃蘊瑤 與鐵血女車神一盅兩件
[一個傳奇的誕生] 丹尼爾 vs 陳恩能 愛做有意義的事


文章為作者意見,不代表Fitz立場。