Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [七天單車環台遊記] Day 3 高雄 四重溪 95km

Day 3 高雄 →  四重溪 95km

是日休息日踩95km (謎音:算是什麼休息⋯⋯冏),個天萬里無雲,實情就係熱到我暈,所以一見到小7就即刻食野避暑!過埋呢條橋就離開高雄,前往屏東


當我尋日笑 Michael 成日爆胎之後,今日終於輪到我爆胎喇! (真係風水輪流轉) 仲要搞到去單車舖換外胎先搞掂,好彩起碼係上壽卡之前就爆胎,順便可以執靚架車。

之後就係沿海一直踩,望住台灣海峽踩車簡直係人生一大享受!下午嚟到山海觀 7-11 坐擁無限海景,係值得停低休息下,影個靚相,望住個大海食下午茶。咁啱見到一班揸電單車嘅台仔台妹,講起話我哋要7日環島,佢地都O咗咀。

快樂不知時日過,話咁快就到黃昏時份。點趕路都好,都要停低影下 chok 相嘅。

天黑前終於去到車城喇! 果度有間福安宮,好熱鬧而又好平化,肚餓當然就停低食下地道小食,睇下 Michael 食得幾開心。

最後我哋爆多5公里,去到四重溪。點解會去四重溪呢? 因為果度係上壽卡嘅入口之外,亦係溫泉勝地。 我哋揀嘅北緯22度溫泉旅館超正,服務一流,去開南部的可以順路一去。辛苦咗3日,終於可以歎返一晚咁多喇! 食個晚餐,浸個靚溫泉差個電,同時向台灣西部 say goodbye!更多:
Fitz Facebook專頁
[七天單車環台遊記] Day 1 台北 嘉義 286km
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
[哈比仔穿越撒哈拉] 世間萬物總有愛
最型「死飛」女 Juliet Elliott
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。