Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [七天單車環台遊記] Day 7 礁溪 台北 122KM

Day 7 礁溪 → 台北 122km


終於要踩返去台北喇,呢段125公里嘅路程分上下半段,上半段沿海邊踩,超曬超大風,都幾考體力,不過沿海都有好多奇山異石。

鼻頭山

鼻頭山腳吃刨冰

陰陽海後半段入城開始落大雨,可以為我哋降降溫,全速奔向台北。點知隊友連爆3次胎,就算有路過熱心嘅居民幫手都搞唔掂。在隊友埋頭苦幹之際,我成功拍下碼錶歸零前神聖的一刻。折騰幾輪後終於又天黑先返到台北關渡宮,不過好彩都冇畀野狗追,總算為旅程劃上完滿嘅句號。
喺全長1046公里嘅旅程,當初訂下7日完成嘅目標其實都係為勢所逼,每一日都係靠體力同意志力,硬住頭皮捱過去。好彩有隊友 Michael 肯遷就我緊張嘅檔期,而旅程中亦信任我規劃嘅路線,最重要係畀我說服咗去踩要排隊放行嘅剛復修完嘅蘇花公路,要搵個人陪我癲真係唔容易。

終於可以喺台北浸下溫泉抖下。如無意外,華航罷工結束後,應該可以如期返香港嘅。

剛好同時報道兩則在這個旅程的重點:華航罷工和蘇花公路事故。

我們計劃在第二天搭晚機回香港,總算可以做半天觀光客。

巨型四球雪糕CI677 延誤!! 幸好起碼可以在凌晨回港,明早準時返工。

總結

台灣踩單車基本上係唔難,快有快踩,慢有慢踩。唔想玩命嘅就最好預兩個禮拜慢慢踩啦! 今次旅程雖然挑戰一日北高失敗,但係之後喺傷患之下,仍然可以慢慢追上進度,都真係算你咁喇! 休息返一年半載,有靈感同時間就去第二度再踩過啦!

  • Day 1 台北 → 嘉義 286km
  • Day 2 嘉義 → 高雄 120km
  • Day 3 高雄 → 四重溪 95km
  • Day 4 四重溪 → 鹿野 128km
  • Day 5 鹿野 → 花蓮 160km
  • Day 6 花蓮 → 礁溪 135km
  • Day 7 礁溪 → 台北 122km
  • Total: 1046km


更多:
Fitz Facebook專頁
[七天單車環台遊記] Day 6 花蓮 礁溪 135km
[七天單車環台遊記] Day 5 鹿野 花蓮 160km
[七天單車環台遊記] Day 4 四重溪 鹿野 128KM
[七天單車環台遊記] Day 3 高雄 四重溪 95km
[七天單車環台遊記] Day 2 嘉義 高雄 120km
[七天單車環台遊記] Day 1 台北 嘉義 286km
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。