Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (一)

賽事每年於德國南部城鎮作為起點舉行,每年路線都不一樣,共七個賽站。

今年係第十五屆,於25/6/2017-1/7/2017舉行。

今屆於德國城鎮 Sonthofen 出發,再到奧地利 Imst,意大利 Naturns 和 Bormio,經過瑞士的 Bernina Pass,再返回意大利的 Livigno、Aprica、Pieve Di Ledro,終點於湖區城市 Arco。

全程867公里,越過19個山隘口,總爬升18233米。當中多個爬坡路段都是著名的環意單車賽路線。

(按圖放大)

Stage 1 25/6/2017 Sonthofen to Imst 約136公里

出師不利

當日氣溫約15-16度,我倆沒有太多防雨裝備如防水單車衫和鞋套,所以一濕身,體感溫度大約只有10度以下。

一開賽就要打水戰,行曬雷,黃雨咁嘅水潑埋嚟,10公里已經由外到內再到外都濕曬,去到41km老公跟我車太貼,一過彎就跣低,最慘係前波撥手槍跌壞了,唔能夠轉落細餅,捱多個小山頭去到64km,雨都沒有停過,發現老公不停震,應該着唔夠衫低温症發作,不行了,仲有個1900米嘅山要上,無奈只好於第一站退出,上掃尾車嗰刻極灰。

但還有六天賽事,如果第一站就病倒,那餘下的賽事就更難完成。

等待打水戰…….出發
迫於無奈於64km水站被掃上車了。

Stage 2 26/6/2017 Imst to Naturns 約140公里

極好天,總算完成

大會提供的單車修理服務話個 front shifter 跌壞了,冇得修理,冇零件替換,咁點算呢?
反正冇乜平路,老公話唯有由頭到尾用細餅行,只好懷着不安的心情起步。

因為前一日太凍嘅天氣,這站不敢掉以輕心,要上2500米的高山 Timmelsjoch,所以著長袖厚衫。
點知太陽伯伯猛烈放晴,長衫只有在山頂上用得着。

落到山腳就真係熱到 high high。

140公里的路程總算捱得過。

大會提供的機械師父話個制手跌壞了,不能修理也沒有零件可替換,真是令人徬徨。
在bike park取車後出發

中途經過電單車博物館,在2200米海拔高的博物館。
到達2500米高的Timmelsjoch

(還有5個Stage,待續……)



更多:
Fitz Facebook專頁
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
[哈比仔穿越撒哈拉] 踏破3106公里 完成旅程的感想
最型「死飛」女 Juliet Elliott
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。