Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (三)

 

Pieve Di Ledro

Stage 6 30/6/2017 Aprica to Pieve Di Ledro 約120公里

抖夠啦! 再玩過!

太陽伯伯依然好怕醜,落住雨粉,地下有D濕,得10度,選手都着返長袖衫,絕不掉以輕心。

由意大利 Aprica 小鎮出發,走過45公里的下坡路段(好刺激)上一個1900米的大山,共120公里。

途中經過小村莊,綠草如茵的大山頭,在山間的峡谷穿過,最後的10km又開始落雨,用了7.5小時安全到埗……湖區渡假勝地 Pieve Di Ledro。

(按圖放大)
天色轉晴…..出發。
穿過山谷便到目的地。

Stage 7 1/7/2017 Pieve Di Ledro to Arco 約102公里

戦 最終回

路似平坦,但上上落落3-4個小山,最斜的坡度也在這站出現,都甘甘哋,小D耐力都不能完走啊!

中途有車手發生嚴重意外,高速下坡時被寬闊的渠蓋卡前輪,搞到要由直升機送走。

踩到70-80公里路段時,舊雨雲都係唔放過我,凍到死咬緊牙關上埋嗰400米,又令我諗起上波牌時的訓練。

到頂啦,走出雨帶區,見到大湖Lake Garda—目的地,衝多15公里落山返終點,用了6.3小時完成。

完走了! 太陽終於出來了!

(按圖放大)
等待出發。
途中的補給站。
順利到達終點Arco。

來自新加坡和香港的亞洲隊伍。

賽後感

可能你會問,點解要老遠去到德國參加個單車比賽?

我可以答你,參加比賽只係手段,遊走阿爾卑詩的單車路線才是目的。

兩年前自己計劃行程去了瑞士踩了一趟車,直到今日仍有阿爾卑詩山的小花花香,乳牛的牛鈴聲,雪山融雪的流水,連綿不絕的髮夾彎,在我腦海間徘徊。如果參加當地單車旅行團,團會因應參加者的能力,每日路線只有40-60公里,遊走的地方太小了,因為我份人比較貪心,唔會啱我。

我又想玩得潚灑D,唔帶行李玩,又會有補給站支援,呢種比賽形式的長途騎車就最切合我需要啦!
大會精心挑選不同的靚景路段,唔洗自己傷腦筋,沿路有路牌,有工作人員,甚至出動埋警力同消防員去封路,確保選手做路霸,而且唔會盪失路。

最重要嘅係路上安全,急救隊跟喺後面。畢竟單車係帶有危險的運動,我哋仲要返香港湊囡㗎!

雖然這次比賽有28個國家嘅人來參加這個比賽,但大部份都是來自歐洲的,而且是來自德國本土的,佢哋大部份人都唔識得講英文,但比我想像中友善,唔睬人係因為怕遇上溝通上的尷尬。而且我哋係小數的亞洲人,對我哋好奇之餘還也特別關心呢!

跟外國選手交流也是一個難得嘅體驗,我最欣賞係佢哋對單車運動的熱愛,目測所見,接近五份一的參賽者都是50歲以上的,女性如是,甚至60歲以上的男性也不少,滿面皺紋,相信年齡不是他們的界限,而且踩得比我還要強還要快和勁。

>

兩年前參加過一站業餘環瑞賽,也領略歐洲車手的強,出發前努力練習希望能完賽,不敢奢望任何奬牌,Just to enjoy the race! 就當玩七日毅行者吧!

爬上白雪覆蓋的 Passo Stelvio


更多:
Fitz Facebook專頁
[夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (二)
[夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (一)
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。