Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (二)

Stage 3 27/6/2017 Naturns to Bormio 約97公里 
環意經典路線 Stelvio Pass

今日要上兩個山,總爬升3000米高度。
一日經歷春夏秋冬
上第一個1575米山,大霧…..春。
落山平路太陽放晴…….夏。
初段上 Stelvio 時陰涼……秋。
上到頂2757米,凍到見雪,加上雨粉,真係震住落山……冬。
都唔知點著衫去配合。

每朝七點都要放行李出酒店門口待大會收送到終點站。

報名前曾經問過自己:「有冇能力爬上這座大山?」以前玩開山賽的我,決定投入單車運動,用九個月的時間練習爬坡,誓要征服這座巨山。

以前玩開山賽的我,決定投入單車運動,用九個月的時間練習爬坡,誓要征服這座巨山。訓練的過程是漫長和辛苦的,持之以恆地在大棠、田夫、錦田、大帽山來來回回,重重覆覆去鍛練耐力。

訓練的過程是漫長和辛苦的,持之以恆地在大棠、田夫仔、錦田、大帽山來來回回,重重覆覆去鍛練耐力。

Stelvio Pass 係環意經典路線,連綿不絕的髮夾彎 (約49個)。

以雪山襯托,非常壯觀。爬完一個又一個的坡道,跟住再片返落嚟的快感,怪不得曾被例入世界5大單車路線,有幸自己仲有能力用騎單車的方式上一轉,實在令人興奮不已。

當爬上 Passo Stelvio 時,發現自己的體能帶領身體和單車去更高的地方,被白雪覆蓋的阿爾卑斯山山群圍繞著,往下望就只有連綿不絕的髮夾彎,全是以往的艱苦訓練的回報。

2758米高的 Stelvio Pass 極凍,我把在山上買到的戰利品都穿上身。
然後衝落下面的髮夾彎
該站終點設於 Bormio,該小鎮剛幫手舉行完第一百屆環意單車賽

Stage 4 28/6/2017 Bormio to Livigno 約135公里

極壞的天氣,賽事開始不久就腰斬了。

今日要上另一段環意路段 Umbrail Pass

由 Bormio (1200米) 出發爬升至2500米高的Umbrail pass(2500米),之後再過Ofenpass 同Bernina Pass (環瑞路段)。

開始已經心有不妙,又大雨大雷。

今次我哋醒呀! 臨出發喺酒店攞咗兩個垃圾膠袋當衫着。有個伯伯仲擔心我哋會焗親,叫我地除咗佢。我心諗地面溫度得16度,海拔高加上落雨,應該得返10到樓下,如果上到2500米,應該會變雪條。

上咗大概五公里,已經見有啲參賽者頂唔順自己落山,我哋諗住挨埋上去啦!去到11公里,大堆選手衝落山話俾我哋聽賽事腰斬了。

我哋諗住碌落山容易啦!當全身濕透、全身僵硬,再高級的 pro cyclist 都震住落山,手指唔聽指揮唔住過 brake,極危險。

沿途見有叔叔低溫症發作,亦有選手爆軚好狼狽,大家好似搭上 Titanic 隻沉船咁,盡力衝落山起點處去求生。

返到大會起點處,成個難民營咁,有包身錫紙、食物和熱飲提供。

之後再安排旅遊巴送我哋到終點站 Livigno。

路程短但充滿刺激的一站。提早返到酒店。

>

提早返到酒店。

又準備打水戰

天氣太凍,賽事腰斬,選手們努力衝落山
返回臨時避難所,大會提供熱飲和食物給參賽者
難民輸送中,前往Livigno
當晚的 Pasta Party 亦宣佈因天氣惡劣,取消第五站賽事。亞洲隊伍就只有香港和星加坡兩隊

Stage 5 29/6/2017 Livigno to Aprica 約110公里

天氣實在太壞了。

舊雨雲一路跟住我哋個比賽,導致這站賽段中的兩個山頭都結霜和落雪,真是難以置信,這是六月底的天氣嗎?

之前14屆賽事,最多都係取消一個站,但係今屆就連續取消2個站,真黑仔。

連續兩個 stages 取消,冇咗成200+公里路,同埋5個大山頭,最有挑戰性的 Queen Stage 也不見了。

唯有在 Aprica 市內閒逛。

取消賽站,又要坐旅巴
Aprica 小鎮—有份幫手支援環意單車賽
賽事的專業攝影師
冠軍隊伍—每站都穿上黃色戰衣,來自比利時的業餘車手

(待續……)


更多:
Fitz Facebook專頁
[夫妻同心] 七天穿越阿爾卑斯山公路單車賽 TOUR Transalp 2017 (一)
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
[哈比仔穿越撒哈拉] 踏破3106公里 完成旅程的感想
最型「死飛」女 Juliet Elliott
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。