Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > 有一種感受叫心痛 (記李慧詩失落獎牌)
有一種感受叫心痛 (記李慧詩落敗) 1
圖:TVB畫面截圖

呢一晚,李慧詩失落獎牌,事後佢強忍眼淚,講咗句:

「其實我個心好痛,傷口嗰啲冇乜所謂,我忍到。我付出咗咁多,冇諗過一撞就入唔到。」

係,我哋同李慧詩同樣心痛。

事後,無論電視節目、網絡媒體、報紙雜誌,都一窩蜂講一大堆鼓勵說話 (當中有好多相信係講畀自己聽),話咩「勝負唔重要,最重要係贏自己」、「比賽繼續有,最緊要唔好輸信心!」……

佢哋都講得啱,不過李慧詩,同埋我哋呢啲食住花生嘅香港支持者,同樣會感到「心痛」!呢個係人之常情啫。

李慧詩用咗四年時間準備今次奧運,一心要贏金牌。佢話因為要集訓,有半年未返過香港見過屋企人。對於我哋啲平民百姓嚟講,呢個付出絕對係唔人道 (你諗下你老闆叫你留喺公司半年唔畀你返屋企丫),而李慧詩亦捱得過。

不過,四年嘅努力,俾人一撞就無晒,佢嘅心情,係你同我都無可能會明白。李慧詩都係人,佢話用咗好多時間先平伏到被意外撞到嘅心情。佢要克服呢關再去出戰爭先賽,已經好難。事後,大家先知道佢其實係帶傷上陣,間接令佢喺爭先賽8強,難以應付德國嘅對手而出局。

李慧詩感到「心痛」,我哋亦感到心痛。特別係,當我哋發覺,大家只係當運動員嘅努力係消費品。

其實,我哋甚少以一個「人」嘅角度去看待運動員。比賽前,大家只會視佢哋為無感情,無感覺,只懂得全力爭勝嘅機器,話佢哋發揮咗乜乜乜精神。而當佢哋落敗嘅時候,很多時我哋會要求運動員要堅強,說甚麼「不用絕望」、「好好加油」!

放過佢哋啦,佢哋都平常人,畀佢哋痛痛快快喊一場。

大家都好好喊一場。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[里約奧運] 女子馬拉松 姚潔貞名列39 東亞第5
[里約奧運] 男女子馬拉松賽道大拆解
[里約奧運] 水神菲比斯 一日食12,000卡路里!
[一個傳奇的誕生] 丹尼爾 vs 陳恩能 愛做有意義的事