Fitz > 運動 Sports > 飛鏢 Darts > 中Bull其實唔難

飛鏢我身邊好多被我導上癮嘅朋友,都係因為第一次掟鏢就用我套子彈黃銅鏢開始。呢套鏢同公家鏢重量相若,只係鏢身有所不同,不論男女,用一次就覺得掟BULL(紅心)好易,易到個bull好似浴室洗手盤咁大,易上手,掟幾次分分鐘就可以有low ton(01game 中一回合三鏢共打出一百分以上),甚至Hat Trick都唔奇(一回合內三發均正中bull)。

一支鏢主要由四大部份組成:鏢頭(TIP頭)、鏢身、桿同埋定飛翼(FLIGHT),任何一部份有不同都可以令成支鏢有唔同效果。鏢身係成套鏢嘅心臟,非常之咁重要,唔計物料單純從形狀分可以分為:

1. 直身鏢:鏢身重量平均分佈,比較平衝,比較多人用(鏢機提供嘅公家鏢”俗稱『公柴』一般都係呢種”)。

2. 酒桶型:鏢身中間比較肥,好似紅酒桶咁款,唔駛搵重心,拎起就知揸邊,唔駛煩。

3. 子彈頭:好似酒筒咁,會有個位比較肥,不過唔係中間位而係前端位置,由於頭重,鏢會比較衝。

掟鏢掟咗9個幾月,一年未夠,唔可以話短,但肯肯定唔可能叫長嘅日子,已經買咗四套鏢,全部子彈頭,試過拎朋友直身鏢同酒桶掟過,直身鏢係夠平衡,但對怕麻煩嘅我而言,下下掟之前都要摸一大餐先揾到重心真係有點吃不消,搞咁多嘢先再掟,咩MOOD都無晒啦!酒桶鏢係唔駛煩,一揸上手就掟到,但問題佢重心喺中間,掟BULL仲好地地,一玩Cricket(想知Cricket係咩有三個方法 1.問人  2.Google  3.等我遲下講)上上落落,瞄左瞄右好易唔知飛去邊。

子彈頭重心喺前,基本上樁穩,企得好就唔會亂飛,而且唔係直身,一拎上手都知咩應該揸邊。對新手而言,子彈頭都係一個唔錯選擇!Hat Trick 其實就係咁間單!

更多:
一個鏢童的誕生
Fitz飛鏢文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。