Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 落雨行山咪亂搏

落雨行山_003與朋友被困於咖啡店避雨,其中一位朋友問:「你話呢,如果我哋見好天走咗去行山,跟住下晝突然落大雨,點算好?」

我諗都唔使諗,標準答案一定係:「走,有咁快得咁快,快啲落山!」

或者有人會話我「懦夫」、「無膽鬼」。不過,大家睇完下面條片,就知落大雨並唔係講玩……

片段係我喺網上搵到,係麥徑邊段我真係睇唔出(我估唔係第三段,就應該係第四段)。而片段入面嗰兩位朋友,練習得毅行者,都應該唔係新手,但面對暴雨,仍然無計可施。嚴重啲講,直頭係坐以待斃,因為只要佢哋暫避嘅地方有更大嘅洪水,佢哋只能被水沖走。其實喺大自然之下,人類嘅力量其實微不足道,大家真係唔好諗可以挑戰囉。所以,一遇到壞天氣,就唔好諗,用最快同最安全嘅方法落山!

其實而家香港天文台已經有天氣提示服務,大家行緊山亦要留意天氣情況。上到山頂,打卡之餘,亦可以睇下天文台嘅天氣報告。就好似呢次兩點幾開始落雨,但天文台已經喺下晝一點幾有提示。個幾鐘頭,已經可以撤退到安全地方咯。

(我山雞死唔斷氣,講多句。話說小弟十六七歲,單拖一人上馬鞍山側之大金鐘。到了大金鐘山腳,突然風雲變色,傾盆大雨。情況就好似上面條片咁,山路變成河流。我一條乳嗅未乾嘅小朋友,就嚇得只有大叫救命。好彩,咁蹺有幾位休班消防隊聽到,帶番我落山……)

落雨行山備忘

  1. 不時留意天文台天氣報告
  2. 盡可能盡快落山,或找安全地方避雨
  3. 如選擇繼續前進,注意山路濕滑,應盡量行草地,避免行沙泥地或石路
  4. 盡量保持身體乾爽,以免著涼
  5. 落雨時仍記緊飲水及進食
麥徑四段俗稱「長城」一段,我落雨就最怕行。因為啲石頭好滑。
麥徑四段俗稱「長城」一段,我落雨就最怕行。因為啲石頭好滑。
落雨行_002
就算有對 Gore-tex 鞋,雨水都會源住你對腳滿入鞋籠。呢招用膠袋幫對腳包膠,都不失為好辦法。
落雨行山_001
保持身體乾爽,防水風樓必不可少。同時重要,就係背囊套。


山雞 Facebook 專頁

更多:
Fitz Facebook專頁
[興烚烚] 炎夏行山救命法寶
山雞@Fitz.hk
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。