Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [回憶總是……] 那些年前的毅行者

17%e5%b9%b4%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%88%8a%e7%89%87%e6%ae%b5-1最近行山Group出現呢條17年前嘅紀錄片(其實係1999年嘅《鏗鏘集》),我相信,每一位參加過毅行者嘅朋友,必定會一口氣睇晒佢。至於未行過嘅朋友,呢條片亦好寫實咁講到毅行活動嘅精要。

鏗鏘集 – 段段程長 – 毅行者(1999)

片段講述1998年三支毅行隊伍,12個成隊點樣完成呢100公里。喺唔少人眼中,佢哋絕對係新手中嘅新手,只求48小時完成。但佢哋顯示出來嘅毅行精神,比起15小時嘅快腳,肯定不遑多讓。

短片亦好握要介紹毅行者活動,令門外漢都有用。
短片亦好握要介紹毅行者活動,令門外漢都有用。

唔再十八廿二嘅筆者,睇到呢啲歷史片段總有好多回憶:

  1. 那些年,我接觸毅行者,係著住瞓覺嘅運動褲、綿質Tee行100公里、背囊就係返學用嗰個,腳上就著住去街嘅休閒運動鞋。咩Compession、跑步背包乜乜乜,咩嚟架?
  2. 那些年,有勇氣參加毅行者已經係一項成就,大家只係睇住時限48小時做人。
  3. 那些年,資訊無咁發達,唔少人對於麥理浩徑都不甚了了。大把人都係喺毅行活動,第一次上雞公山,第一次行夜山。
  4. 那些年,毅行參加者不太計較時間,只要完成100公里,40個鐘頭衝線絕不會羞恥。
  5. 那些年,針山飽受山火破壞,山頭黑炆炆。
  6. 那些年,安排補給會係大挑戰。因為Nokia 6150喺山上面根本係無用武之地。17%e5%b9%b4%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%88%8a%e7%89%87%e6%ae%b5-6
  7. 那些年,我都同佢哋一樣,喺基維爾被人捽腳捽到喊,亦試過捽人哋隻腳捽到喊。
  8. 那些年,可以喺麥徑十段引水道衝線,腳底起泡而逼住喺石屎路跑步嘅痛苦,一生難忘。
  9. 那些年,終點喺屯門軍營,地方開揚,出入方便,門口有的士有小巴有巴士。而家嘅大棠渡假營,簡直係叫天不應。

仲有那些年,《壹周刊》如日中天,當時裏面嘅中流砥柱,係被行家稱為「神筆」嘅許金峰,就係呢條短片嘅旁述。

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[去吧! 毅行夢] 香港毅行者路線
[毅行者] 10句毅行者最常說的話
Fitz Hiking 行山