Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [廢青的夢想] 郊野垃圾變藝術品

[廢青的夢想] 郊野垃圾變藝術品_01去郊野活動,「自己垃圾自己帶走」已成指定動作。有人就更加積極,會喺行山途中「順手」執埋垃圾。而呢位年輕人,再加多步,希望將啲垃圾創作為藝術品。

Kazaf自稱為一個「廢青」,鍾意行山。佢透過網上呼籲,搵到一班志同道合嘅朋友,定期上山執垃圾。

[廢青的夢想] 郊野垃圾變藝術品_02

Kazaf接受訪問時話:

「我希望之後大家合力喺山上面做一件藝術品,再將多餘真係垃圾既,自行帶落山處理。我地完成左件藝術品,會影相或者航拍,同埋一齊砌一齊縮時拍片,如果政府有人清就由佢清囉。」

Kazaf強調,雖然每個星期都有唔同人士,定期會上山執垃圾。不過都係你有你執,我有我揼。佢希望,可以借呢個計劃,令更多人關注郊野垃圾問題。

佢仲介紹一啲日本嘅「垃圾藝術品」畀大家。

[廢青的夢想] 郊野垃圾變成藝術品 1
日本人在沙灘上用收集得來的垃圾造成裝置藝術
日本東京藝術博物館,將垃圾造成燈飾
日本東京藝術博物館,將垃圾造成燈飾

郊野垃圾揮之不去,Kazaf呢啲有心人真係不可多得!

Kazaf希望可以更多人支持佢哋,詳情可以去佢哋嘅Facebook專頁查詢。

資料及圖片來源:情迷跑山的廢青 Bustling Deviater

(本文為作者觀點,不代表本網立場。)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[一幅圖睇晒] 郊野垃圾分解時間
垃圾佬日記
清不盡的郊野垃圾
Fitz Hiking 行山