Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 我的紅花嶺路線
紅花嶺山頂。呢兩位係路過嘅山友。
紅花嶺山頂。呢兩位係路過嘅山友。

猴年大初三,有位朋友拎住Fitz郁民WL嘅介紹(《香港秘境—紅花嶺、蓮麻坑》),約我去沙頭角行一轉。我見佢咁支持我哋,就恭敬不如從命。而自從年初三Post咗幾張相上Facebook,呢一個月嚟,就不斷收到朋友查詢,問我哋點去紅花嶺。

結果,我覆咗幾次PM後,心諗不如索性公諸同好,講下我嘅路線。戴個頭盔先,呢次我同朋友只係hea行,行到咁上下就撤離,未有落礦洞。大家想去礦洞,就睇番WL嘅介紹啦。

下面張圖,就係我哋年初三嘅路線。(藍色線)

(按圖放大)
藍線係我哋嘅路線。仲有係幅圖係朋友所畫,畫得有啲差,不過勝在唔會遮住地圖嘅路線 (按圖放大)

起步:下担水坑

  1.  喺上水廣場地下巴士總站,搭九巴78K,到下担水坑站落車。唔記得落車都唔緊要,因為下個站已經係總站,係要禁區紙先去得。你無證會畀人揼你落車。
  2. 落車後,千祈唔好入村。(當地村民話,唔係無路,不過好難搵) 繼續沿馬路靠左行,轉彎後上斜。到上斜嘅盡頭,臨落斜附近,左手邊有隱閉山路入口,入口會有絲帶標示。
  3. 記住呢啲絲帶,你一路都要靠佢。
初段嘅風景
初段嘅風景,左邊嘅高樓已經係深圳。
我當日真係靠呢啲絲帶先搵到路。
我當日真係靠呢啲絲帶先搵到路。

中段:下担水坑至紅花寨

  1. 初進山路,尚有不錯嘅山徑。但登上第一個山頭後,開始要剷林。
  2. 中間會經過前英軍碉堡,以及營舍。
  3. 這樣大概要剷林達一小時之久,突然之間豁然開朗,因為已到了紅花寨。
過咗呢支標,就開始剷林。
過咗呢支標,就開始剷林。
碉堡
碉堡
中段嘅風景
中段嘅風景

末段:紅花寨至紅花嶺

  1. 這段沿山脊而行,路線清楚。但勝在開揚廣闊,可北遠眺深圳,南可望到八仙嶺、九龍坑山,甚至有人話望到畢架山。
  2. 登上紅花嶺後,會望到發射站側有石屎車道。
  3. 沿車道而行,半小時後到到禾徑山道。可行出沙頭角道搭車回上水。
回望紅花寨。山嘅形態相當特別,而我哋要穿越山中樹林先上到頂。
登上紅花寨後豁然開朗
登上紅花寨後豁然開朗
呢條石屎路就係離開路線
呢條石屎路就係離開路線

距離:約7公里
需時:4-5小時 (我係慢腳呀)

注意事項

  1. 紅花嶺尚未開發為官方行山徑,山徑指示為0。所以,除了自備地圖指南針,更可依照路徑嘅絲帶而行。
  2. 我呢條路初段要剷密林,經驗少啲,體力差啲者唔係太適宜。
  3. 沿路、起點及終點都唔會有補給,真係要好好預備。
  4. 由山徑嘅環境,以至樹木嘅品種,紅花嶺都畀我耳目一新嘅感覺。至少,喺呢到行山,真係唔見到有人工石級,更加唔會有石屎步道啦。
  5. 講開石屎路,有人搞咗個群組關注郊遊徑石屎化問題,大家請多多支持啦。
網上搵到嘅圖片,有人話紅花嶺可以望到畢架山。
網上搵到嘅圖片,有人話紅花嶺可以望到畢架山。

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
香港秘境—紅花嶺、蓮麻坑
華山深度行
Fitz Hiking 行山