Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行備戰2016] 7至10月的訓練計劃

[毅行備戰] 7至10月的訓練計劃 1有人傳咗份毅行者嘅訓練計劃我,問我有咩意見。

畀個計劃大家睇睇先:

目標時間:30 – 35小時
每月操練:3次 (另外一星期為各自操練,或預計受天氣影響)
隊員經驗:只有一人參加過 (34小時完成),其餘隊友是長跑份子,為毅行新手。

七月份: (不計時間,為了熟路)

  1. 第3段
  2. 第7及第8段
  3. 第4段 + 沙田坳道落黃大仙 (可選擇行夜山)

八月份:(以樂施會參考時間36小時為目標)

  1. 第2、3段
  2. 第4、5段
  3. 第6、7、8段

九月份:(可加快完成時間)

  1. 第1、2、3段
  2. 第7、8段 (夜山)
  3. 第9、10段 (跑)

十月份:(長課為主,不計時間)

  1. 第1、2、3、4段
  2. 第7、8、9、10段
  3. 待定

十一月份:輕鬆為主

我覺得上面呢個計劃都有參考價值,因為佢哋考慮咗循序漸進呢個道理。不過最重要嘅,就係行山係一件開心嘅事,唔好為咗所謂操練而令隊員怕咗上山。時間快唔快,路程可唔可以完成,比起隊友之間係咪上下一心,其實一啲唔重要。

各位隊員亦記得好好付出,應承咗一齊操就唔好放飛機,更加唔好遲到早走!

[毅行備戰] 7至10月的訓練計劃 2而呢位朋友亦問我:「天氣唔好係咪應該唔好操山?」

一般守則梗係話,惡劣天氣不宜行山。之但係,毅行者舉行期間,遇有大雨都要行,咁你落雨操山其實亦可增強你戰鬥力。 (打風就唔好亂嚟呀)

至於7、8月天氣咁熱又點樣操呢?我喺度建議,可以操短啲,不過一定要操。因為天氣熱,就更加可以鍛鍊到你哋上山嘅體力。 (我到而家仲好記得好多年前,喺36度上雞公山嘅感受,係好辛苦,但行完真係耐力 +100).

各位毅行者,不妨同大家分享下你哋嘅操練計劃

編按:(2016年6月27日)

  1. 麥徑2段仲未解封,有人話可以慢慢行過封閉路段,去之前最好了解清楚情況
  2. 上面的計劃僅供參考

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[毅行備戰2016] 11件必須測試的裝備
[毅行備戰2016] 如何挑選你的隊友?
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。