Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [苗圃42K初體驗] 我和針山王的16K
2016針山十登之王 – Tom Robertshaw (右)
2016針山十登之王 – Tom Robertshaw (右)

剛剛舉行的苗圃12小時挑戰賽,是小弟第一次參加。 之前為毅行,主力操麥徑多,賽前沒有試過路,只係因女友玩26km,所以陪佢練過後26k。點知差D出事(一陣再講),所以奉勸各位比賽前一定要去試下路,勿空槍上陣。

%e8%8b%97%e5%9c%8342k%e5%88%9d%e9%ab%94%e9%a9%97-%e6%88%91%e5%92%8c%e9%87%9d%e5%b1%b1%e7%8e%8b%e7%9a%8416k-2賽前大約都知路段分佈,策略都係頭段東洋山前留力,過獅子亭後就發力狂衝(衝既意思都只係平路慢jog,斜路就再快少少)。 當日天氣都唔算差,但好悶焗,係起點都不停流汗。小弟一如以往早少少到起跑線搵個有利位置避免塞車,槍聲一響 ~ 衝呀!

一開波就係幾km石屎斜路,人群一窩蜂地跑上斜,眼見前面4個帶頭的是UFO team – 火車,鷹鷹,楚健,五金。Jogjog下心諗唔對路 ~ 再跟死硬。定一定神,停下來快步行算,結果証明留前鬥後是對的。

時間一分一分咁過,井欄樹>東洋山>到九龍水塘CP(追到26k的女友,合照幾張即閃)。下刪一千字……………到城門水塘。 跑跑下遇到操山中的針王- Tom Robertshaw。當時在城門跑緊水塘,條路真係幾悶,Tom兄正悠閒地觀賞湖境中(haha),同佢say個hi,我就跑走左(因為要追Sub 6)。跑跑下感覺到一股壓力從後趕至,原來 Tom跑了上來,一股推動力驅使我繼續向前跑,佢不斷推,我又不斷加快,跑緊一個唔屬於自己既pacing,當然會「謝皮」。我認輸了針王,我伸出左手示意俾Tom先過。 點知佢竟然唔俾我停,he said: 「Come on, keep going, you are in the position,only 7mins behind the 4th guy!」。

The strongest pacer in the world ~ 陪我跑足16k ~感動
The strongest pacer in the world ~ 陪我跑足16k ~感動

當時心中一驚,其實自己不停咁跑,途中夾雜26k 的參賽者,根本都唔知自己排第幾名,而且咁耐以來比賽都未試過高過20名,自己對名次根本完全無概念。聽到Tom 的一番話即刻精神左一陣(真係好一陣~10分鐘左右…..哈)。去到CP,fill 下水,正以為會同Tom分道揚鑣之際,佢竟然問我

Tom: 「Would u mind if I run with u? 」。

心諗~咪玩啦….哈。

我就回一句: 「It is my pleasure to run with Team Salomon! 」

接下來細節唔多講,廢事俾人覺得好「hehe」。 途中吹下水,分散下無咁覺攰。行行下發覺唔對路,明明陪女友試路唔洗上草山,再加上行極都唔見條路有人,心中一驚好怕行錯路。(之後先知原來26同42唔同路~嚇死)。去到鉛礦坳CP,仲要見到係城門已經過左既26k friend,心諗: 無啦無啦~無望了。 我失望地同Tom講我地真係行錯路,但Tom就叫我唔好諗,盡力做好自己目標啦。 結果尾段我同Tom就係鉛礦坳「超高速」飛落去大埔。講堅,個過程真係好爽,見識到乜野係 Master Flying,前掌著地,彈彈彈,不消一會就到石屎路 – 獲益良多。

去到尾段最後200m,先係全日戲肉。本以為會同Tom輕輕鬆鬆jog番終點 ~ 點知。

轉入直路最後200m(真係要請番標叔做旁述先夠全神)!

突然有位師兄從後殺到,嚇一嚇,心諗:「嘩,乜野料。」最後200m 輸咪好唔抵(雖然個時都唔知自己係第幾)。去到最後100m,我同師兄像跑狗般狗衝,個一刻相信師兄同我都已經俾激發出來既男性荷爾蒙沖昏左頭腦!

最後十米,我已經乜都唔諗 dup低頭9衝 ~ 心入面不停用「XYZ」去激發自己嘅意志,最後險勝一秒,真係嬴一秒咁大把,奪得第4名! 終點上,2個虛脫的軀殼 ~ 一個擊掌,結束這一場火拼!

1秒~ 我真係只係贏1秒! 5:37:06 vs 5:37:07
1秒~ 我真係只係贏1秒! 5:37:06 vs 5:37:07
針王Tom and My friend Chris Szeto (針山十登第4名)
針王Tom and My friend Chris Szeto (針山十登第4名)

後記:

  1. 同Tom 跑緊既時候同佢講開我朋友都有玩針山十登攞第4名。
    Tom 立即就: 「OH ~ Chris Szeto」
    佢真係會記得你個名ga ~ haha 開心死佢 ~
  2. 2017 Translantau 50我將會同Chris 2人組成:
    「Team of 梗頸4」*(針山十登第4名 + 苗圃第4名)
    到時睇下係咪真係第4名 ~ 哈!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
毅行者~ 就是一場生化戰
[毅行前試煉] 圖騰跑
每位山友身邊總有一位……裝備L
[真·龜兔賽跑] Tailwind Trail Chase 2016
識揀,一定係揀跑「山」女做女朋友
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步

本文屬作者意見,不代表Fitz立場。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。