Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [Fitz出戰毅行] 洪松蔭松哥的推動力

[Fitz出戰毅行] 洪松蔭松哥的推動力f由Fitz.hk創辦至今,我哋都講過好多熱血沸騰嘅運動故事,估唔到,我哋Team Fitz今年都自己創造一個出嚟。

故事由大帽山講起。

Team Fitz去到大帽山頂,時間大概11月21日嘅中午12點,即係話,佢哋喺11月20日嘅11點起步,已經行咗25個鐘。而翻查山雞推崇備至嘅樂施會官方「目標時間表」。第9段及第10段距離21公里,要5小時完成,就要有超過全程25小時嘅能耐。即係話,係邏輯上,佢哋要喺30個鐘完成100公里,可以話係唔可能了(佢哋行咗8段已用咗25個鐘)。以下,我以時間列序記述呢件事:

時間(11月21日下午)
12:15 到達CP 8,決定大休至13:00,期間松哥為Team Fitz按摩雙腿,重新上力。

13:15 起行,我跟隨隊伍,連同超級支援成員洪松蔭,一齊進入第9段。呢段路大家有講有笑,間中落斜跑下,但未算好急。(至少我從容跟上)

15:00 進入CP 9,發覺要達到30小時內的目標時間,就要在2小時內,完成餘下11.3K的路程。洪松蔭松哥,當時講咗句:「喂,2個鐘跑10K咋喎,應該實得啦,慢慢跑咗個水塘先講啦。」就係咁,整隊人在檢查站連水都唔補,櫈都唔坐,即刻起行。(我當時聽落都覺得易過執豆)

15:40 我發覺Pacing好快,快過我平日跑開,加上孭咗部份補給品,已經大墮後,與隊伍脫離。

15:54 松哥發出訊息(圖):OTW 186號柱 (即仲有7K)

松哥的推動力216:36 松哥發出訊息:3Km

16:55 衝線!成功了!!

佢哋有幾勁?粗略咁計,臨尾3Km嘅Pacing係8分幾(1Km),聽落唔算快,但記住呢段係完成咗97km之後的3公里,隊員平日最多只係行山、慢跑下,唔係日跑20Km嘅跑友,要佢哋再以咁嘅速度跑足3K,究竟係點做到?

對唔住,我真係唔知!我問過晒當時一齊跑嘅5個人,大家都講唔出所以然。當然,當中涉及個人嘅好勝心態、團隊間嘅互相鼓勵支持,但在我陪行的10K裏,我發覺松哥嘅角色實在不容忽視。由我眼中所見,佢進入第9段後,不斷睇錶計算時間,令我哋喺2個鐘完成第9段嘅9.3K。松哥亦喺不知不覺間,令當時已有嚴重腳痛嘅杜光庭可以毫無怨言快步前往。

松哥起步前發給隊員的錦囊
松哥起步前發給隊員的錦囊

而松哥究竟有咩力量去推動到大家呢?我獲佢授權(XDD)分享喺完成後發出嘅短訊:

雖然過程中有一些痛苦,但努力過後,總覺得有美好的回憶。
人生有两種痛苦,一是成長的痛苦,二是後悔的痛苦
成長祇是一個過程,幾艱難都會捱過
如果我們選擇放棄便帶永遠都會問自己點解唔堅持下去
你們今天成功了
好好享受今個特別的夜晚
美好的回憶!恭喜恭喜![Fitz出戰毅行] 洪松蔭松哥的推動力_05再講幾多次多謝,我相信亦不足以表達我哋對松哥嘅感激之情。但點都要再講:多謝你呀松哥,多謝。

我亦要多謝創造呢個咁熱血故事嘅四位Team Fitz嘅成員,正如松哥話:

醫生(夏威)後段的強勁帶動、Bonnie的默默耕的耘、Daryl驚人的意志、Law少的堅持,成就三十小時內完成……最重要都是參與運動員的付出和努力。

松哥又話:我記憶中前後參與毅行者的十八年來,第一次做支援隊伍,但做得很開心……

我哋都係呀,松哥。

後記:今年毅行完結了,除咗多謝松哥外,亦多謝:

1. 一眾曾經協助我哋嘅支援隊朋友:Stella、PingTing、Sam哥、Barry、Cherry、Karen等等。

2. 捐款給我們的朋友, 無論是上網捐款,還是以現金過戶的朋友。

3. 各個贊助商:BiothermRaidlightNewlineAzzaroANS

最後,更要多謝樂施會,給予我哋成為媒體合作伙伴,令我哋直接參與這個山界盛事,呢個係我哋嘅榮幸

我哋嘅籌款網頁仍會運作至12月22日,各位仍可捐款,以贊助樂施會嘅扶貧工作。)

更多:
[毅行之後] 10個毅行者的所見所聞所想…
[Fitz出戰毅行] 痴線,我永遠都唔會行毅行! (下集)
[Fitz出戰毅行] 痴線,我永遠都唔會行毅行!
[毅行之後] 回復身體疲勞的法寶
[Fitz出戰毅行] 起步嘞! 係講多謝嘅時間
Fitz出戰毅行@Fitz.hk
毅行者@Fitz.hk
Fitz Hiking 行山