Fitz > 運動 Sports > 泰拳 Muay Thai > 家有兩拳王—御用骨妹

家有兩拳王-御用骨妹_001我家兩位拳王一向稱霸擂台、威風八面的!

但一回到家中,生死大權就落在我手腳之中了。

賽季操拳兩位拳王每一日操6、7個鐘算是等閒事,跑步跑山打沙包打free fight舉啞鈴等等等等永遠是做極都做唔完,夜晚返到屋企便勁的用埋最後一滴力食飽飯,便會好似溶左既芝士咁撻喺到郁都唔郁。而呢個時候就係我出場大顯身手既時間喇⋯⋯

我作為一個長伴拳王們在側的小角色(其實自己認為是很重要的),一身日積月累免受欺壓的拿手招數是必須的,除左要識按摩踩背推油拉筋的骨妹外,仲要有復康知識(總之咩理論傢餐氣力都要搬晒出來啦)和心理輔導竅門是不可少的 。

每晚飯後全套按摩由每晚11點幾開始,一直按到睇完大時代(要成兩個鐘嫁)。

家有兩拳王-御用骨妹_009
1. 技術訓練 2. 肌力訓練 3. 穩定性訓練 4. 對打訓練

喺呢個時候我其實也大汗淋漓,手腳係咁做按摩用力幫佢地按摩拆trigger point,眼見佢地E嘩鬼叫到喊晒咁,我知道佢地唔係痛到喊,只係操練太辛苦Overload,心理關口未過到所以喊出來宣洩一下,所以咀巴即刻要把握機會同佢地做心理輔導。希望藉著按摩時間可以稍為安撫一下佢地令佢地有覺好瞓,明天又有精力操練。

你地加油呀!

我今晚會再用力D嫁喇>.<

家有兩拳王-御用骨妹_010
1. 心肺訓練 2. 強度訓練

文章為作者意見,不代表Fitz立場。