Fitz > 運動 Sports > 泰拳 Muay Thai > [家有兩拳王] 黑暗的8年
生完兩個唔洗節食都好易keep番
生完兩個唔洗節食都好易keep番

好多人成日讚我好fit,唔似係兩個小朋友嘅媽咪,等我今日同大家分享吓我都有黑暗嘅8年!

其實我喺青春期中三至讀完書呢8年,我曾是一個要著Giordano加大碼衫的大肥婆,為咗唔畀人笑用過好多方法去減肥,最初每朝返學前去跑足球場,可惜因姿勢不良換來一對甲組腳。仲長期以絕食饑饉、食朱古力瀉藥、食草渡日(無油無鹽嘅菜)、4日蘋果餐、用晒D Grant Loan去纖體中心綁濕繃帶、食營養師度設計餐單等,結果通通都唔work,一食返嘢體重就大反彈,個人憔悴又抑鬱得很,而且令身體皮膚都差透。

[家有兩拳王] 黑暗的8年 3
見到D零食會發狂
[家有兩拳王] 黑暗的8年 2 之後就走去游水,每日都逼自己去泳池用自由掙扎式來游10個塘,配合埋練仙餐單,日復日之下,結果體重真係減到得返98磅,但睇落一D都唔Fit,又殘又巢皮,我阿媽仲以為我患咗怪病,成日叫我去睇吓醫生。因為當時嘅我瘦到好似皮包骨咁,D皮又鬆弛又冇彈性,每個人第一眼見到我,都唔會將好瘦好靚聯想埋一齊,只會覺得我有病,病入膏肓就快枯死咁款!

後來我聽見有人說打拳一個月可以瘦3吋腰,我即刻飛撲去日日打,點知打左一個月練左少少肌肉出來,體重重番D到102磅,「重左?!」講真當時重左果DD真的十分非常極之唔開心,但見D肉緊緻番D,睇落有番線條成身均稱咗,應瘦嘅地方Firm咗,成個人望落精神左,而且感覺副偈有番動力。之後Keep住練,人慢慢又重番D但明顯脂肪層係薄左嘅。

食野應該係開心的社交活動
食野應該係開心的社交活動

我懷住第一胎的時候,我個身型又變返成個波咁,心情非常不甘,暗自許下諾言要生完仔之後極速修身,結果坐完月後我只係用咗短短3個月便已經Fit過生仔前,感覺產後修身沒有太大難度。接著好快就懷了第二胎,我又再極速變回肥師奶,全身未練得太結實的肌肉隨著荷爾蒙改變又再被拆散晒,之後又重複由頭來過修身,話說回來我都算很有經驗呢^^”

大部份的我們都不是職業運動員,要擁有像運動員的肌脂比例當然無敵,但我個人覺得對身體長期要求太完美總是有點吃力的,吃力不在鍛練過程,吃力在於放棄太多與家人朋友共聚享饍的樂趣,所以我都是比較適合肥肥地好D(自我安慰中)![家有兩拳王] 黑暗的8年 6

見到家人食得開心唔洗怕會肥
見到家人食得開心唔洗怕會肥

榮拳館 WUnique & Bomber Gym facebook專頁

更多:
家有兩拳王—新一章節
家有兩拳王—進軍世界
家有兩拳王—拳王是這樣練成的

Eva@榮拳館其他文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。