Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 個腦生喺對腳度?

個腦生腳

運動這個詞,應該起源於有人類不再運動的時候,或者是工業革命,或者是電腦化的年代,因為從前的生存就包含運動。
從前的腿是用來走路、走佬或者走難,通通都同條命有關,馬拉松就係士兵為一個國家嘅命跑到無命嘅歷史。但世界變咗,變到就算有雙腳都「走唔甩」。

經常有人講十隻手指各比優劣的故事,而事實屁股跟雙腿一早就開始比賽,以現世去計,屁股稍稍勝出,因為它的地位已經高到可以裝個腦。

休息是為了走更長的路,坐喺度係為左繼續坐喺度,再壓住個腦,呢種狀況大家比我更熟,我唔詳述,反而想研究下,個腦喺對腳度會點?

簡單講:我地會由呆坐派變成行動派

接觸得年青人多,最大嘅問題,唔係唔識諗,而係諗太多。諗完,下一步,又再諗諗,下一步,又再諗諗。所以個腦生喺屁股度的確影容得好貼切,因為諗完又坐喺度,又再諗,無離開過張櫈。

聖經有句說話:忍耐生老練,老練生盼望。

跑步就係咁嘅一回事,完成42.195km之前就學習痛楚、艱鉅、堅持,總的就是忍耐。由熱身、發揮、順暢、撞牆、透支、純意志,一次又一次變得老練

盼望喺渣打嘅定義就係,捐得出西隧就到架啦。

終點唔喺眼前,但是:忍耐生老練,老練生盼望。

如果個腦生喺對腳度,自然有盼望。

羅馬書:
1 我們既因信稱義,就藉著我們的主耶穌基督得與神相和。
2 我們又藉著他,因信得進入現在所站的這恩典中,並且歡歡喜喜盼望神的榮耀。
3 不但如此,就是在患難中也是歡歡喜喜的。因為知道患難生忍耐,
4 忍耐生老練,老練生盼望,
5 盼望不至於羞恥,因為所賜給我們的聖靈將神的愛澆灌在我們心裡

更多:
如何令頹廢人做運動(聖經版)
Law少其他文章
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。