Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [辛苦跑嚟志在食] 快腳的煩音
快腳的煩音
跑街真係可以見到好多野,尤其有啲人個自私樣,都真係幾乞人憎。

話說,有朝放假冇野做出去跑番轉。我係北角碼頭做 warm up 時,見到有兩個男人傾緊點跑點跑。好明顯,其中一位人兄係經驗老到嘅跑手。佢以一個老屎忽嘅 tone,高談偉論佢成績點快點快,要點做先練到等等。而另一個,睇佢個裝束就似係開始跑步冇耐,好專心咁聽。

放假嘅早晨呢應該係清靜嘅,所以我快快手做完 warm up 起步去。點知唔夠五分鐘,煩音又出現了。「練平路冇咩用,斜路先有料到」、「你咁慢冇用架,要快啲」、「我拖慢咗好多黎就你。平時我呢個時間已經去到柴灣啦」…..

我知道阿煩音唔係話緊我,但係都好大壓力下啫。Fine,冇緊要,你有你講,我有我跑。冇幾耐,當阿煩音同佢嘅朋友就喺我旁邊經過時,佢竟然大大聲咁「jap」咗我一聲!

我承認我係慢腳。而嗰日係 hea 跑,再慢咗少少。我心諗:「你 jap 得咁開心呀嗱,好,就睇你跑幾快!」一直跟到過咗嘉亨灣,前面遇到另一隻慢腳時我先知,原來頭先嗰一聲「jap」已經算係好留手。「唔該!慢腳就靠邊啦,阻住呀!」煩音以震撼嘅聲線大聲話前面個女仔。

其實煩音同佢朋友跑得真係唔算快,我跟佢地嗰段,俾到盡 5’20″/km 左右。更何況快唔等於大哂,有邊個未慢過 ? 學劉華話齋,「牌品好,人品自然好」。跑得快但冇跑品,旁人只會睇你唔起。

安利魚蛋粉
圖片來源: Openrice
Anyway, 喺海旁跑咗幾個來回之後,我收工了。一場黎到筲箕灣點都要去安利朝下聖嘅,呢個係每次跑完呢段路之後俾自己嘅一個小獎勵。時間尚早,未有好多人,我仲好好彩咁唔駛排隊就入到!️一坐底,例牌叫個片頭切腩米同埋一杯凍檸茶。嗱,我好忍得口架啦,要米粉唔要撈麪,冇咁肥嘛。不過咁,片頭係點都唔少得嘅,因為同場加映同片頭襯到絕、香得黎唔太油嘅辣椒油渣一大羹。必叫嘅仲有茶膽濃得黎唔澀嘅凍檸茶(都係少甜少冰架咋)。
安利魚蛋粉
圖片來源:Openrice
落完單後,突然身後又出現一把討厭嘅聲音。「點解嗰個女仔唔駛排但我要排呀?」煩音大聲問老板娘。「人地早過你黎,入咗最後個位啦,你要食就等下啦。」Well,人人都總有做慢腳的時候吧。呵呵。

更多:
說好了的「跑步慳錢」呢?
Karena其他文章
Fitz跑步文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。