Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 世上或屎上最煩膠跑友 – 香港人
%e4%b8%96%e4%b8%8a%e6%88%96%e5%b1%8e%e4%b8%8a%e6%9c%80%e7%85%a9%e8%86%a0%e8%b7%91%e5%8f%8b-%e9%a6%99%e6%b8%af%e4%ba%ba_01
網上圖片

秋意漸濃,跑季也正式開鑼。剛過去的星期日,一天便有七個賽事。賽事多了,主辦單位理應吸收了更多經驗,安排上會做到更周全,細節上會做到盡善盡美,而參賽者應感到越來越滿意。可是,實情是在社交媒體見到的posts及留言都是負皮居多,正皮很少。

煩膠一: 報名
你以為渣馬改以抽籤方式報名,就相安無事,你就大錯特錯了。院友瞬間分化成為『靠F5鍵』和『靠念力』兩派,在FB互片,謾罵之聲此起彼落,最後連最斯文、最有修養的院友「我」都留言『小麗人哋老母』去應機。

咁你話抽籤好定撳爆F5好呢?

渣馬 跑得快 下年報名唔使煩2

煩膠二: 起步時間
太早起唔到身,太晏又會好曬。幾點先至唔太早又唔會曬親你呢?

煩膠三: 領取選手包
典解唔比賽當日先派? 我住天神村,嘥我時間出灣仔運動場攞選手包,我秒秒鐘幾十萬上落家嘛? 九龍灣MegaBox雖然有地鐵到,但落咗車,都要行好遠。

咁不如搵順豐,去到你門口叫你收嘢呀,好唔好?

啱啱睇跑group,發現有跑友喺剛剛完成嘅中環@街馬,竟然無帶號碼布......煩膠四: 收費
香港人價值觀係平慳貴買,報本地比賽要$250,有人話不合理,因為計落六千人,賺L死主辦機構啦。但報海外馬,幾叉嘢又無問題。

煩膠五: 影得我咁醜樣
正如烈女Carmen: 「跑步唔一定要攞獎,最緊要有相。」你話張相幾咁重要呢,影得唔好,真係會燒你數薄。「點解文星大師影到人哋高潮眼架?!(虛構對白) 其實,柒唔柒唔關影果個事,係關跑果個事。

不妨像外國人一樣,放開胸懷,跟別人分享自己最柒的一面,為紛亂的世界增添一些歡笑。

http://www.runnersworld.com/fun/readers-share-their-worst-race-photo-fails
http://www.runnersworld.com/fun/readers-share-their-worst-race-photo-fails

煩膠六: 環保
最環保就係唔好攪比賽。帶水樽跑,你無嘢吖嘛?我要PB架。

今年四月全城街馬大會配合環保,在嘉年華會場內設置多個自助水站及一個大型BottLess EXP水站,並不會提供紙杯,以減少堆填區的垃圾。因為有些細節交代得不太清晰,結果給鬧爆,險釀成一次關公災難。環保,香港人,講就凶狠,做就碌撚。

煩膠七: 時間
識跑,渣馬一定跑挑戰組。挑戰組跟普通組是有分別的,起碼知道名次先。比賽當然要有大會提供超詳細完賽時間資料,唔係要咁多個CP來托咩?! 要幾仔細? 可以睇睇利馬﹑倫馬和新加坡渣馬。

利物浦馬拉松
倫敦馬拉松
新加坡馬拉松
新加坡馬拉松



煩膠八: 場地安排
攪比賽難,係香港攪比賽更難。十公里以上賽事地點來來去去都係將軍澳、白石角﹑城門河﹑馬鞍山、荃灣或偏遠的新界地方,街馬都只係跑工廠區咋。元朗區體育會申請了4年先封到路搞比賽。其實,大部分香港人都認為比賽製造噪音和擾民。前年渣馬七點幾跑入銅記,都被阿伯小狗我阻L著哂。所以,賽事地點通常比較隔涉,亦不會有大會免費接駁車。跑迪欣湖的話,入迪迪尼紮營啦!

煩膠九: 比賽氣氛
食魚要有魚味,食蝦要有蝦味。比賽點可以無氣氛? 就係無。好彩的話,比賽前會有型男索女教練帶做動態熱身。沿途要有人打氣就難啲。由於地點隔涉,你都唔使旨意像外國一樣有人在賽道上給你打氣。香港人睇人仆街最開心,幫人打氣,算吧啦。

不解釋
不解釋

煩膠十: 獎牌﹑毛巾﹑跑步tee
「阿爸,今年無跑步tee畀你當睡衣,因為唔係柒步﹑唔係New把撚,係耐克呀!」依家有運動品牌贊助的比賽戰衣,都採用了DRI -FIT物料,上衣前後均特別印上吸睛圖案和鼓勵字句,而衫的設計亦見誠意,可以稱得上係人著的。獎牌設計嘅嘢,我只係識條鐵,只要是用汗水換回來,我都會好好珍惜。毛巾就頭痛啲,家裡毛巾已堆積如山,但唔攞又怕蝕底。

院友提供意見, 原來我寫漏了兩個最致命的煩膠:

(2016.11.28 更新)%e4%b8%96%e4%b8%8a%e6%88%96%e5%b1%8e%e4%b8%8a%e6%9c%80%e7%85%a9%e8%86%a0%e8%b7%91%e5%8f%8b-%e9%a6%99%e6%b8%af%e4%ba%ba-unicef煩膠十一: L死人的劉華%e4%b8%96%e4%b8%8a%e6%88%96%e5%b1%8e%e4%b8%8a%e6%9c%80%e7%85%a9%e8%86%a0%e8%b7%91%e5%8f%8b-%e9%a6%99%e6%b8%af%e4%ba%ba-%e5%8a%89%e8%8f%af就係呢句嘢遺害人間十幾年,造就了不少人拿著顧客身分頤指氣使,蠻不講理卻偏要投訴職員的事件。這種無限延伸,推而廣之到生活每個層面。例如,學生會同阿Sir講,我有交學費架,你唔可以『肥』我,fail我的話,我會投訴你教得唔好。正如runner blogger Francisco Fan話,跑友應以參加者心態多於消費者心態去看待賽事。

>

打個比喻,你去參加朋友婚宴,你不會由隻乳豬開始彈,彈L到碗紅豆沙啩,就係因為你比咗人情。婚宴呢件開心事,我會奉上祝福多於斤斤計較所付出『入場費』得回什麼。

我只需要儘作為參加者的責任,如細閱參賽者須知,遇上有機會出現惡劣天氣時,密切留意大會公佈的消息。

某外國資深跑手講過: 「你未必同意大會定下的規則,但你有責任遵守。」

賽事中最美風景從來都是人,就讓我們為對方留下美好回憶。

煩膠十二: 『真』香港精神%e4%b8%96%e4%b8%8a%e6%88%96%e5%b1%8e%e4%b8%8a%e6%9c%80%e7%85%a9%e8%86%a0%e8%b7%91%e5%8f%8b-%e9%a6%99%e6%b8%af%e4%ba%ba-jackie-chan什麼是『真』香港精神? 凡事都有兩種聲音。

一方面是「邊個介定惡劣天氣先? 你話係就係架嘞? 惡劣天氣係比賽挑戰的一部分。條命係我嘅,有咩事我自己負責。」

另一種聲音是「路又濕又滑,一地樹枝同水氹,典解要堅持繼續進行賽事。依家我整親,大會要負責呀,告到你主辦單位破產為止。」

唔好以為是兩個人講的,其實係出自同一個『煩膠』的。『真』香港精神就是有「香港精神分裂。」

備注: 好在最L『煩膠』的香港人唔多跑步,佢地最鍾意坐飛機去旅行。

葉伯葉倫明

最後我想些牙一位跑遍全世界的朋友的一番話,他說其中一個最值得回味的比賽是已經停辦的大浪灣三十二公里。賽事參加人數不多,在煩膠眼裡,各樣安排都是可以complain的。

這個世界都是99%不完美,只要你找1%的完美,你便會走下去。賽道上最美的風景是香港的山和海,還有人。

當時葉伯仍是捧場客,見到偶像時,一定上前說「葉伯,加油」,而葉伯只會微笑答謝,然後以輕鬆心情享受比賽。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
我為什麼不跑步,不keep fit?
追不到的跑步女孩 (四)
追不到的跑步女孩 (三)
追不到的跑步女孩 (二)
追不到的跑步女孩 (一)
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步

本文屬作者意見,不代表Fitz立場。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。