Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [有片] 調景嶺體育館的豪華跑道

調景嶺運動場的豪華跑道_f踏入六月份,天氣異常反覆,一係啲雨落到唔清唔楚,好天咩?又會曬到你死熱到你暈,令到出街跑步意慾急插。

各位跑友應該都知道,平時一星期跑開三、四日,而家要大家成個禮拜唔郁,又真係幾辛苦嘅,Sophia聽聞香港唔少室內體育館,二樓都會有條緩跑徑開放公眾使用,例如香港公園體育館嗰一條,每日中午食飯時間,都有好多OL去練跑,場面有時都幾壯觀。

香港公園體育館
香港公園體育館

不過,小妹今次要介紹嘅,反而係喺將軍澳新開無耐,調景嶺體育館入面嘅豪華跑道。根據資料介紹,跑道長度為150米,不過試跑當日比較多人(因為落雨吧),而且冷氣好凍,搞到我跑咗一陣,拍埋條片就要走了……

雖然喺室內跑同跑街感覺差好遠,但勝在雨天有多個選擇,一齊去片睇下:

調景嶺運動場的豪華跑道_04

調景嶺運動場的豪華跑道_03

調景嶺運動場的豪華跑道_02地址:將軍澳翠嶺路二號同場加映:其實香港各區都有唔少室內靚跑道,大家不妨去屋企附近嘅體育館睇睇。

保榮路體育館
上水保榮路體育館
天暉路體育館
天水圍天暉路體育館
坑口體育館
將軍澳坑口體育館

有用資料:康文署體育館

更多:
夏天做運動 一定要識變通
10種跑街最怕遇到嘅人
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。