Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [海外馬拉松] 記一個月前的首爾馬 (都有好多女㗎!)

點解寫呢篇文?
這篇文其實想寫好耐! 因為我係首爾馬識到兩位為跑首爾馬去得·好·很·盡·既師姐 (有位師姐直情凌晨落機,冇訓直去起點! 飛機delay佢就會趕唔切!)

一直想表揚佢地兩位既瘋狂,不過因為個位師姐不願露面,攪到我冇晒mood寫…

最近我的關島馬文章得到好多人既回覆,重燃我寫這文的熱情!加上我的首爾馬經歷還是幾有趣的,所以決定寫下來,同大家開心share XD

我起步前15分鐘肚痛,衝左入女廁!?
話說我跑個朝起身肚痛,因為前一晚食左個Kimchi炒飯,出事了…

朝早痾完,趕去到會場,放低行李,埋位,又肚痛過…見離起步仲有15分鐘,咪嗱嗱淋落火車站睇下有冇得攪攪佢囉。點知…. 男廁條隊,長到hihi…

就係呢一刻,奇·蹟·出·現·了!!

工作人員阿姐竟然開女廁俾男人入!因為我未排隊,所以搶到女廁隊既頭幾名,超 lucky!!!!

2-3分鐘後就到我去,解決左,成個世界舒服晒,返埋馬拉松起點位都仲有5分鐘找!幸運到冇朋友!

接下來,我就做到sub330 target!全馬3:27,PB+下年渣馬唔洗抽!!

兩位師姐,為跑首爾馬,可以去到幾盡!?
左: 師姐C (佢不願露面); 中: 大埔跑埔group 歌莉師姐; 右: 小弟

係終點識到上圖既兩位師姐。佢兩位黎首爾既行程好很chur!

左邊師姐C:馬拉松日當日香港凌晨12:30am機、到仁川機場4:30am、過關後坐頭班地鐵5:20am、出到首爾6:30am、去hostel放低行李再去會場7:30am攞bib、8:00am開跑,問你死未!!! (飛機delay 30min佢都跑唔到!!!)

首爾馬限時5hr,佢最後順利完成仲要有找!

中間 大埔跑埔group 歌莉師姐:跑前一天10pm才到首爾,再揾朋友攞bib,3am先訓。佢初馬腳腫都4:10!?! (唔腳腫咪sub4!?)

有幸為歌莉師姐影到超有氣勢的一張!

當日聽到兩位事跡,心諗:而家D女人為跑步洗唔洗咁狼死!?。 師姐C仲要係臨時有事改機票趕過黎,俾著係我就唔去算lu…

首爾馬好怪! 完賽tee唔係終點派!? 獎牌放係禮品袋到!?
順帶一提,首爾馬好多奇怪既地方:

  • 完賽獎牌唔係揾個靚女頒俾你,係放係完賽食品包入面 ( 頂! 呃Q左我個靚女… )
  • 完賽Tee唔係係終點派俾你,而係賽後寄俾你,所以外國選手係冇的…. ( 師姐C為左呢件事,好燥底。我都係咁先識佢 XD )
  • 首爾馬既 Time Limit係5hr! ( 咁對好多女跑手都有難度喎! )

呢篇文太多字,還是用我的集郵相集作結吧 XD
去得跑海外馬,揾靚女影相是常識吧!

>

完~



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[海外馬拉松] 陽光與海灘的關島馬 (好多女呀!!!)
[世界名步道] 韓國濟州偶來 Jeju Olle
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。