Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬半馬2017] 堅持總會跑出態度來

 

記得今年一月街馬第一次跑畢半馬興高采烈同母親大人講「我三小時內跑完半馬呀,叻唔叻?」,而我相信我母親應該唔知咩係半馬,我就補一句「姐係跑21公里啊」,最後佢答我「又無獎既,跑得咁辛苦做咩」,我真係好似 ice bucket challenge 咁既樣,哈哈哈。某程度上母親大人又其實講得岩,跑馬拉松同毅行一樣係一種自虐。不過,我係個任性的女孩,明知辛苦都繼續跑只為遇見更強既自己。見到 Adidas 既 hashtag #堅持係一種任性 真是講得好,我都係一個堅持的女孩子啫。

跑前既一個星期,氣管未完全好返,都諗過有可能PB不成功。賽前最後一跑跟 HNR 跑步團隊 作最後練習,發現自己條氣唔夠順。停跑但不停郁,轉去游水練下氣。哈哈。
渣馬日前夕,買定早餐,執定書包,扣好號碼布,檢查裝備(帽/防曬手袖/護膝),整理playlist等,心情唔知點解有如去旅行般興奮。結果係得個「執」字,護膝、防曬手袖 check-in 左,臨上場戴耳筒開 playlist,無聲既!耳筒線壞左。無緊要,醒起同行一位唔聽歌跑步既朋友話,唔塞耳聽下周圍環境既聲都幾好,確實幾有趣。專程準備好獅子合唱團既歌,無聽到,有點可惜;預備左最激勵人心既詩歌無力時聽,都派不上用場,唯有跑完聽返,呵呵。
渣馬起步
由於無耳筒聽唔到自己 pacing,本身跟緊6分披朋友,但慢腳如我確實未操到呢個速度跑21K,跟跟下都係甩左。猶記得睇過文章有位師兄提過跟鬼妹跑,因為佢地 pacing 比較穩定,於是我開始找人跟,剛剛好聽到幾句韓文,oppa 們跑緊7分幾,非常好,跟佢地。

捱到傳說中既西隧口,西隧聞名已久,第一次跑過海,但呢一刻我已經無咩力保持興奮既心情,攰到要分裂一個人格一路同自己傾計「試下撐住唔好停,跑哂佢」、「今次要PB」……哈哈哈。

其實膝頭哥已經開始有小小痛,好想好想行,突然望到句打氣語句,好正好到肉,#唔撐到尾咁點解要開始。我又繼續同自己傾計「又岩喎~得既,撐埋佢,突破自己!」。

西隧果段大風到帽都吹甩,大風到唔跑會凍;出西隧後剩餘既路程似少還多,第一次跑無咩概念,叫做都認得D建築物估到自己響邊度,距離銅鑼灣有幾多個站咁。終於跑到熱熱鬧鬧既銅鑼灣大街,終點在望,淨返大約1K嘗試加快步速時間大約2H20Mins,PB都成功在望。
感激化身攝影師既 WL 認到小妹,Yeah!

感恩第一次渣馬半馬能夠堅持到最後,相信每一段未知既路,每一步都有保守,也不孤單,成績雖然是慢腳成績但PB到已經好滿足,步係要一步一步咁進既,當中必有引領。見證到自己既進步同毅力,係另一種既自我認識。雖然跑馬拉松沒有行山咁令我著迷,但過程中既滿足感亦令我唔會棄跑。繼續跑,跑出一種態度來。



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
跑步總有退下來的一天
[渣馬2017大數據] 一張圖睇下自己成績屬百分之幾
[渣馬2017] 我和我的初馬
[用鏡頭參與2017渣打馬拉松] 在銅鑼灣糖街拍攝跑手英姿
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。