Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 渣馬—衝線乜乜乜

渣馬-衝線乜乜乜f前個星期日因為在殞石襲地球的陰霾下 (大家不覺身邊的人把落雨跑步講得好很危險嗎?)仍有七萬名勇士參與渣打馬拉松,這星期Facebook已完全被洗版。有參與的,應該感到十分驕傲。

沿途的經過,很多人已寫過。這篇我想分享衝線一刻。

衝線時下著傾盆大雨,積滿水的地毯令我差點扭傷。同大家一樣,在惡劣天氣下成功完成賽事,我興奮得衝線後跳起歡呼。

倒帶回到SOGO當時我諗好不好爆上來保貞操。我的忠告是如果平日有衝圈或操intervals還有當時狀態極佳,仍有貨剩,不妨老爆.(的確是眾所鳩知, 但每年仍有人犯同樣的錯).

相反的話,明年再戰。因我見過師兄老爆不成, 終點前不支倒地,雙眼如Deadpool一樣反白,然後口吐白沫,嚇親人之餘,比人話跑步好容易會死人過一幢就無謂。

試過馬拉松第二日返工在口遇到隔離位C9好驚訝同我講,你無死呀,我以為電視死個個中年壯漢係你,我同C9講,不幸離開個個好似係日本人來噃,我似日本人嗎? 九唔搭八(心諗)

不過也有例外,如果睇見大會時鐘是三小時五十九分十秒,一於阿婆裸跑 (自己駁)都要暴走或爆, 三小時五十九分五十九秒都叫sub-4吹咩!

另外,今年見唔到有人咁做,可能因為地下濕滑。很久之前,見過跑友模仿外國人,衝線後做掌上壓。拜託不要在終點做掌上壓, 330 知喇,叻呀你。

今年衝線時,我遇上兩條用兇狠眼神睥著我的蛋散,兩條蛋散覺得我阻Q著佢地攞靚位壓線影相 (壓線, 你以因為自己爭一位百米金牌嗎?)不斷在旁邊推撞我。心諗有啲品可不可以!? 況且你是同自己比賽,不是跟跑在你身旁的我。

因為我要造時間,所以overtake他們,兩條蛋散誤會我刻意這樣做。當我過了他們之後, 我聽到其中一條跟另一條說,過佢,過佢老母。我即時感到很混亂,究竟你想過我定過我老母呢? 而且我媽媽已經返了天家。好,我就老母都不給你過, 冚家剷。

衝線後我又差啲撞到一對手拖手衝線的小情人。情侶雙雙衝線係好sweet,好想savor這一刻, 但都不要停留太耐, 後邊仍有很多人衝上來。他倆衝線後相擁抽搐喘氣, 你話似什麼,無錯,做完愛回家。還有,你們這樣做會令很多剛PB興奮到不得了的一拖零中佬即時心情直插穀底, 黯然銷魂㗎。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
識跑,一定娶一個支持自己跑步的女孩子做太太
寫給陳C9看的跑步潮語解釋
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。