Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [蘇威暈低] 賽前早餐「有食唔食,罪大惡極」
比賽早餐 有食唔食 罪大惡極 1
蘇志威 (左) 據稱無食早餐跑10K,不適送院。 (圖:Fitz.hk)

人類總要重複同樣的錯誤。呢次喺全城街馬@九龍東,草蜢嘅蘇志威無食早餐跑10K,結果去到8公里暈低入院。

對大多數跑友嚟講,呢個一定係低級錯誤。大家做開運動都明白,食嘢有幾重要,不過有啲錯誤既然會重複發生,就不妨再講多幾次。

[蘇威暈低] 賽前早餐-有食唔食,罪大惡極f
蘇威空肚上陣,起步時已經踩行油。(圖:Fitz.hk)
比賽日早餐要點:

  1. 以10K比賽為例,大概需要800卡路里(實際因人而異),不過並不代表跑20K要食1600卡,跑全馬要食3200卡,你食得落,身體都必未吸收得晒。
  2. 以低升糖 (低GI)、高熱量的食物最佳,包括:全麥包、香蕉、粟米片。
  3. 進食時間:比賽前一小時前至三小時前不等,視乎個人習慣。
  4. 食早餐之餘,亦要補充足夠水份。

事實上,儲存身體能量並不單靠比賽當日早餐,之前一晚的晚餐亦要加重份量。特別是某些香港比賽甚至未天光就開始,早餐未必可以食得多,咁就要靠前一晚嗰餐嘞。

而某些專業跑手會在比賽前一周進行特別的飲食計劃,可參考《運動成績最重要?運動飲食偷吃步之肝醣超補作用》。

食咗早餐跑得自然開心。
食咗早餐跑得自然開心。 (圖:Fitz.hk)

再補充一點,一啲有晨跑習慣嘅朋友,未必要食完早餐先跑步。一般而言,hea跑10公里,習慣咗嘅話唔食早餐都頂得順。不過比賽完全唔同hea跑,體力上同精神上都處於高度緊張,食少咗嘢,你隨時會頂唔住囉。

按:蘇志威比賽當日下晝已經出院,乜事都無。

資料來源:Runner’s WorldMizuno Running Taiwan.

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
馬拉松決戰前夕 20個備戰錦囊
運動成績最重要?運動飲食偷吃步之肝醣超補作用
Fitz.hk Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。