Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [親身實證] 變都樣埋 當阿Bob遇上森美

 

Hello大家好,我叫路加利,LukeGary,今次係第一次同大家見面,請多多指教。

仲記得一年多前我仲係一個210磅嘅死肥佬,人人都話我似阿Bob,到而家減到155磅啲人話我似森美。其實根據呢個神級理論,阿Bob減咗肥咪會似森美?

減肥前: 左邊係我,右邊係Bob
減肥後:上邊係我,下面係森美。



點解無啦啦會去跑馬拉松
其實我最初都係索幾K玩玩下,直到2016年頭,我有個好朋友D小姐有一日無啦啦走嚟同我講話佢報咗名古屋女子馬拉松喎!我當時心諗妳條友仔跑又唔夠我快,耐力又唔夠我好,妳都跑到全馬,我唔得?基於呢個死唔認巢嘅心態我毅然報咗第二屆台灣馬拉松,開頭諗住係玩玩下,點知一試就上咗毒癮,難以自抜!唉……

跑步可以改變人生
其實成鬼日聽啲院友講話跑步可以改變人生,其實我覺得除咗呢樣之外……仲可以改變樣貌同身形囉,我仲記得自從減咗肥之後,我每次出國好多時都會比關員問我本 passport 張相真係你嚟?好彩上星期終於夠期換新 passport,唔駛再比人眼啤啤啦!

下次再同大家分享下我跑步嘅點滴!

(待續…….)



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
跑比賽 要知道的二三事
[日本三連馬之一] 京都馬,終於成功完走
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。