Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 跑步總有退下來的一天

女友幫我報了個如毅行者一般辛苦的HK100和渣打馬拉松全馬

聽落已經非常非常辛苦,還要在一籃子的因素下練習時間也不夠,導致今年元旦才開始操練…

“個人覺得100公里越野賽比42公里全馬要辛苦”
長途越野賽辛苦過馬拉松做時間。馬拉松我抽晒筋都係捱幾K返到終點,但100K山,我要捱成隻馬既距離先有得返屋企。

到正日,女友都有上場,但估唔到一上場就退出。退出原因下面再再講。

HK100玩得好辛苦,未半程,上雞公山已經爆了。 如果唔係女友逼我,真係唔會玩,練一日就無一日。而且路程又辛苦,練習時間又長,車費又貴,女友又成日取笑我唔識路。

講返比賽,後半程仲有50公里要捱,簡直辛苦得要命。終於捱到最後,一過終點,估唔到女友甜美笑住等我,仲一拐一拐。原來她因傷放棄比賽來看我衝線,好感動。

因為100公里後只有兩星期練習又到渣馬,所以不夠時間練習。

渣馬比賽的當日,起步好順暢,改路後好跑左,去到30公里,仲十分順利,但估唔到我最後10公里開始抽筋。好辛苦好辛苦,落馬師道直頭抽到我落腳時,見到自己隻腳落地前會抽搐甚至轉動,手指更痺到伸唔直。雖然到終點都不用步行,但真的很痛苦。

到終點,終於完了,又見到我鍾意玩毅行的女友。她見到我拐下拐下好驚我有事,終於衝前擁抱我,好幸福。

賽後,女友睇相見我抽筋好痛苦,她好心痛,因為個樣好辛苦,我終於不用再比賽,可以照顧她更多。

兩場速成賽證明了一件事,就是要有個支持自己同訓練自己的女友。

祝大家努力找一個共同興趣的伴侶。



 

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[渣馬2017] 我和我的初馬
[用鏡頭參與2017渣打馬拉松] 在銅鑼灣糖街拍攝跑手英姿
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。