Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 追不到的跑步女孩 (二)

 

緣起
忘記了是第幾次參加星期三鐘樓的團跑,雖然起步時間很晏,有時放得工嚟,都要仆到去老尖。係文化中心換完衫,已經身水身汗。從文化中心行去碼頭時,前面出現兩個紮馬尾﹑穿Gyakusou sports bra同短褲的跑女背影,身型fit到痺,即時令我想起氣質美女張鈞甯。會不會跟她一樣漂亮呢? 定係上天是公平的?

張鈞甯
張鈞甯

上天對跑步女生就是這樣不公平,已經比佢一副索爆身材 (其實是辛苦鍛練出來),再要給她們標緻的樣子。就是要讓一眾巴打死在她們手上。

毒L問: 「真係似張鈞甯?」

「驟眼睇,同Tokyo Girls Run的大杉亞依里撞哂樣。」毒L說:「未聽過,AV女優嚟架?」

註: 大杉亞依里PB是3小時43分。

TGR
TGR
大杉亞依里
大杉亞依里

「呢到有Wi-Fi,你自己Google一下啦!」

遠距離觀察,她的神態和動靜有點像上一個世紀經典日劇「戀愛世紀」的理子,我想像她同樣擁有不做作、爽朗和率直的個性。咁橋佢個FD又有啲似TGR另一成員梅本静香,身材一樣令人噴血。

註: 梅本静香PB是3小時57分。

梅本静香
梅本静香

柒到極致的Pick up Line
我走上前問她們邊度bag drop。静香指著星光行那邊,話有架貨van泊咗係度,有人幫手寄存隨身物品。返回鐘樓時,剛開始熱身,我走上前講唔該哂並乘機打開話題。

「妳哋成日嚟來架?」

「同你一樣啦。」静香露出寸嘴港女本色。

「我叫阿七,妳係?」

「我叫羅太。」我的心即時沉了一截。「咁呢位係乜太?」我望著亞依里問道。

羅太搶著代答「佢未嫁嘅,佢嚟跑步,唔係嚟識人。求其叫佢如花得架嘞。」

「阿如花好熟口面,唔知邊度見過呢?」我繼續搭訕。

羅太又搶答:「如花每日都見到好多人,佢係油麻地性病診所做護士,你係咪去睇過症呀?」

亞依里用手肘撞了羅太一撞,微笑地跟我說: 「我叫阿Gwen,我唔係護士。」

是時侯起步,羅太話: 「我哋跟Wendy跑第二組。」

>

「我都係跑開五分披。」我邊跑邊說。跑到西九,停下來休息,看看手錶,點止五分披,明明係開四分四十,唔怪得知跟得咁辛苦。返回鐘樓做stretching,阿Gwen索完8K之後,望落仲索。她沒有人魚線,但小腹好平,腰肢極纖細,丁點兒love handles都沒有。跑女來講,阿Gwen算是偏瘦的。

回貨van取回gym bag時,我要把握最後機會抄牌。我要先走,我拿出手機問阿Gwen: 「不如add妳的FB或者IG? 」

羅太又搶答:「我哋用Nokia。」

「咁電話有啩?」羅太西口西面話: 「同你好熟呀?下次話你知啦。」

好無癮之下,我只好問阿Gwen: 「下星期妳會嚟架可?」阿Gwen笑而不答。

這是我見過最甜美的笑容。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
追不到的跑步女孩 (一)
一個「廢青」跑出全世界的故事
我的十大外國名人跑步女神
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步

本文屬作者意見,不代表Fitz立場。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。