Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [42.195個理由] 倫敦是跑者天堂 (一)

在倫敦工作時,傳來萬達宣佈和 The Abbott World Marathon Majors 將會把六大變九大的消息。全港跑手即時起哄,大部份都「妖」聲四起,亦覺得萬達一定想盡辦法將廈門馬拉松揠苗助長,推上新「鳩大」(林敏聰腔)。係唔係「鳩大」,唔係你話係就係嘅,是要全人類認同的。正如倫敦,她是一致公認具備當地市民支持基礎和熾熱長跑運動風氣的跑者天堂。

隨口噏,我都講到42.195個理由。

1. 百九幾條跑步路線,還輯錄成一本297頁厚典典,拿得起放不下的書。

圖片來源

2. 河景路線有 Putney & Chiswick Loop。

圖片來源

3. 山景路線有 Horsendon Hill。

圖片來源

4. 城市遊踪有金融中心 Canary Wharf 的 East London Maritime。

圖片來源

5. 倫敦冬天其實不太冷,遇上下雪的日子,出外跑步,做好保暖,一般不會冷到氣管。滂沱大雨跑步已經好high,下著鵝毛細雪跑步,格外浪漫。

京城無雪落咩? 有,不過降雪一陣就變得很污糟邋遢,加上結了冰的痰,跣L到仆街。

圖片來源

6. 倫敦跑友夠快,練嘢啱哂。根據 Strava Insight 2015,倫敦是第二快腳城市,巴黎第一。2016年數據顯示,倫敦是英國最快腳城市。

圖片來源
圖片來源

7. 天朗氣清,藍天白雲。London離香港夠遠,不會像大陸被香港吹過去的污染物造成霧霾威脅和沙塵暴。

8. 可以玩 Man Races Tubes。你多數會贏。

圖片來源



9. 因為有 Adidas Runners London。星期一、五在不同地點集合,系統化訓練以4星期為一個循環,3周高強度,1周低強度,訓練不只是跑,裡面還有很多 coached drills。適合不同程度跑手隨時加入。仲有件 tee 好得。

圖片來源
圖片來源

10. 倫敦人比較有 common sense,不會因為見到人喺草地跑步而打999。

圖片來源

(待續)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
倫敦馬拉松Expo睇真啲
六個字 講故事
紐約馬拉松 Funfographics
由零開始十星期BQed (Boston Qualified)
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。