Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [42.195個理由] 倫敦是跑者天堂 (二)

 

續上篇《[42.195個理由] 倫敦是跑者天堂 (一)

圖片來源

11. 講 adidas,怎可不提 Nike+ Run Club。有些跑團是會令你參加完之後成個人「型」咗好多的。由「型﹑英﹑帥﹑靚﹑正」陀地帶你認識倫敦大街小巷。Covent Garden 和 Oxford Street 店更有女仕之夜,等女生放心跑,唔會畀人煩L著抄牌。

圖片來源

12. 唔爭在講埋 ASICS Running Club。ASICS 早於2012年已經在牛津街開旗艦店。同日本原宿店一樣,店內設有更衣室﹑儲物櫃﹑花灑淋浴和提供毛巾,100 磅全年任用。還有教練是成日同阿 Mo,Mo Farah 操練的,咁你知有幾勁啦! (編按:莫法拉,里約奧運5000米及10000米金牌得主)

圖片來源

13. 想要再堅啲,有 adidas 26ers。受全宇宙最難抽的倫馬啟發,目標清晰就是26.2英哩,所以天天都有訓練,目標時間是sub 3 或 230。基地喺 London Marathon Store 1-3 Norton Folgate,Bishopsgate London E1 6DB,同樣有更衣室﹑儲物櫃﹑花灑淋浴和毛巾。

圖片來源

14. 想練跑之餘又賺件 tee 或對鞋,可以參加 Sweetshop Running Community。Sweatshop 是英國最大運動用品連鎖店,單是倫敦已經有十間。各店都有提供免費跑步班,細舖攪5K、大舖跑10K或以上,所跑累積哩數可以換 adidas SRC technical tee,再跑得多些,鞋都有得換。

圖片來源

15. Midnight Runners,如果你過的是非人生活,時間又就唔到的話,單拖喺倫敦深夜跑是要帶槍的。無槍的話,可以參加Midnight Runners,每次跑都好疊馬,所以好安全。

圖片來源

16. Runner’s Need分店雖然只有7間,分別在King’s Cross,Canary Wharf,Clapham Junction,Southwark Bridge,Camden,Stripe St and Waterloo Bridge。同樣是免費,他們提供早午晚課。忙,不再是藉口。

圖片來源

17. 想再特別一點,可以玩 British Military Fitness。他們的教練全部都是 Bear Grylls 一樣接受過軍隊訓練兼具專業體適能訓練資格。訓練場地是倫敦優美的公園,見過他們在海德公園上課,操得好甘吓!

圖片來源

18. 在倫敦,發展不是硬道理,沒有經濟價值的綠化區和公園都得以保存,不會像香港全部拆掉用來起商場酒店,以供只佔 GDP 零點幾個百分點的神憎鬼厭『自由神』享用。Central London 有 Royal Parks,North London 有 Hampstead Heath,South London 有 Battersea Park,West London 有 Richmond Park,East London 有 Greenwich Park。

圖片來源

19. 朋友任職於則師樓,扮工室喺正泰晤士河河畔,工作時間長但較自主,午飯時間他喜歡索K。由於大老闆愛踏單車,公司設有淋浴間,跑完一身汗都無有怕。想起自己以前在美X華返工,公司規定午飯時間是一點至兩點,全幢樓一齊放飯,淨係等已經用了十分鐘,一來一回總共廿分鐘,中午跑步 (runch),哪有時間呀,你老闆!

圖片來源

20. 泰晤士河日跑,照 Strava 推薦的觀光路線,跑遊一圈,我已迅速愛上這個地方。

作者提供照片

21. 泰晤士河夜跑,晚上雖然只有四度,多冷都要看看泰晤士河的夜景,月夜越美麗 (抄自長跑長友A神團跑名稱)

>

作者提供照片

待續

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[42.195個理由] 倫敦是跑者天堂 (一)
倫敦馬拉松Expo睇真啲
六個字 講故事
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。