Fitz > 運動 Sports > 游泳 Swimming > [新興玩意] 一個游唔完的泳池

一到夏天,當然想落水游幾圈,但係沙灘又係人,泳池又係人。人多時,喺泳池受返幾下拳腳亦在所難免。

最近有公司引入咗一個「無邊際泳池」嚟香港,等大家可以買返個放係屋企(條件﹕有地有錢)。「無邊際泳池」的原理就係泳池前方會噴出水流,將泳者推向後,而泳者則向前游。在力量此消彼長的情況下,泳者就會原地游泳,好似跑步機一樣。

「無邊際泳池」高約1.5米,長約6米,闊約2米。整個池共分為游泳池及按摩池。游泳池每次可供一人游泳,按摩池就可以坐三個人。成個池淨重1.9噸,如果裝滿水成11噸,一般住宅樓面應該負荷唔到,工廠大廈先有可能得。如果你住村屋有個花園,又想游下水就真係考慮一下。

事不宜遲,親身試試﹕基本上可以喺游池游晒四式,游落都幾爽(因為天氣熱)。由於「無邊際泳池」有水流嘅關係,要游直線需要花一些時間去適應。幸好池底亦有一條藍色直線可以望住嚟游,等大家保持直線,避免撞牆。開始時,泳者可能需要多一些力量穩定自己身體,游多幾游,就會漸入佳境。一般來說,泳手需要5-10分鐘時間就可以適應水流並原地游泳。

如果搞唔掂,泳池亦設有一條穩定繩可以幫助穩定泳者身體。原理就係將一條穩定繩連繫在泳者及穩定桿之間,以免泳者游得太快,觸碰到前方。

由於小弟亦是一個急流救生教練,當然會著住急流裝備游一游呢個「急流池」。水流嚟講當然唔快,但可以係香港感受到急流的一點點感覺,已經好鬼興奮(因為香港無急流,除非落大雨個陣)。

「無邊際泳池」好適合有錢有地,又鍾意游水嘅人。隨此之外,現在的中小學好少有泳池,學生要上堂都要出去外面公眾泳池。學校買返一兩個,訓練返幾個有潛質嘅學生,香港隨時多幾個歐鎧淳!大學亦可以用嚟做運動科學嘅研究,物理治療中心可以用嚟做治療,所以呢個池都幾多用途!

我會唔會買?

不在乎天長地久,只在乎曾經游一游!

P.S. 久唔久用廣東話成文,都幾有本土意識。

延伸閱讀﹕
Exerbox – A Portable Swimming Pool 無邊際游泳池
標誌貨櫃屋 組合屋 Markbox


更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[新興活動] 旱地冰球
[急流救生專家教路] 石澗活動安全
[新興活動] 峽谷挑戰
Fitz 運動 Sports


文章為作者意見,不代表Fitz立場。