Fitz > 運動 Sports > 游泳 Swimming > 2015 維港盜海泳
圖:政府新聞網
圖:政府新聞網

喺香港嘅渡海泳比賽裏面,我在役期間(編按:Erwin為前香港游泳隊代表),每年大概有五至六個渡海泳比賽,其中包括1月1號元旦冬泳、吐露港渡海泳、年初一近水灣冬泳、10月1號國慶海賽⋯⋯ 當年我無論渡海泳,以至冬泳比賽,都曾經攞過冠軍,屋企裏面50幾個獎杯,其中有40幾個都喺渡海泳奪得。最可惜嘅係,當年維港水質污染問題未解決,我無緣喺我巔峰嘅時期參加維港渡海泳。不過咁都好,如果唔係星期日(10月18日)上電視比人話偷步嗰個,一定會係我!!

渡海泳偷步係常識
每一個渡海泳比賽都會有Starter黎去發號施令,多數情況佢都會大嗌1~2~3~然後鳴槍!普羅大眾當然會覺得係一個正常嘅程序,但其實係我同埋幾個師兄弟嘅心裏面知道,發號施令果條友其實只係一個傀儡,真正嘅Starter,唔係……應該係話StarterS咪就係我哋嘅一眾師兄弟。當發號施令嗰位兄台嗌1,我哋就會衝出去再大嗌:「2,3,去呀!」,之後全世界就會一齊衝出去,要搵邊個先偷步都真係幾難。

咁你可以話嘅,今次嘅比賽係海上面出發而唔係沙灘上邊出發,咁邊有咁容易可以有計劃地偷步呀?! 咁梗係有計啦⋯⋯不過衰嘢唔好喺度講啦!

今次泳總話:「冇架!冇得Restart!只可以取消資格DQ!」冇計啦佢都係做義工架嘛!唔通要佢同你哋講今次係大會準備不足係我哋嘅錯咩?算啦!個比賽成2500人參加,俾下面啦cut them some slack!

我唔係話比賽犯規係啱!只係話下次如果要犯規都犯得精明啲,唔好係電視上面講到好似好委屈咁啦。不過諗返轉頭,姑勿論係我十年前嗰陣,還是係星期日畀人DQ嗰幾個泳手,其實唔偷步都係會贏架啦!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
游泳者的營養冷知識! 快看看您答對幾個?
5個改變讓你游得更


文章為作者意見,不代表Fitz立場。