Fitz > 運動 Sports > 瑜伽 Yoga > 瑜伽路上嘅好教練

瑜伽路上既好教練3好多謝瑜伽既路上令我遇上一位好教練,係佢令到我唔會放棄,一路堅持落去,依個好教練每次都好俾心機去教我好多動作。

記得啱啱接觸瑜伽時只係為左減肥,直至依個教練真係成為我私人教練,佢改變左我對瑜伽既諗法,我所識既動作都係佢教,我真係要多謝佢,唔係佢一直教導我,我諗我已經放棄左好耐,唔會一直學學左4年。

瑜伽路上既好教練1雖然好多動作睇落去好易咁,其實唔易架,真係好難,記得你第一個教識我嘅動作係拱橋,之前一直都唔識起,之後上你堂,你好俾心機教,只用左幾堂時間已經教識我,之後教識嘅動作係烏鴉(按:見下面短片),烏鴉對於我嚟講真係好難,因為我次次都係頭落地,頭撞到地下,你會每堂指導我點做好快就學識。

其實我真係要真心多謝你,每次你上堂都見到我依個懶學生,你總係冇放棄依個懶學生,用辦法迫依個懶學生用力去做每一個動作,每次你鬧時,你都係合理既鬧。你鬧係我既動力,令我要做好依個動作俾你讚。瑜伽路上既好教練2依四年既成果,多謝你。多謝你一直教導我,遇上一個好教練令到我瑜伽人生唔同左,謝謝妳。

更多:
做運動嘅開心
單靠跑步就可以了嗎?—STAGE 1 減肥篇
3500卡路里等於1磅脂肪,減肥真係咁簡單?
Fitz Sports 運動


文章為作者意見,不代表Fitz立場。