Fitz > 裝備 Gear > [不是廣告] 令人驚喜的跑山鞋 Nike Air Zoom WILDHORSE 3
Nike Trail Running Shoes 有2款,分別為 WILDHORSE 3 and TERRAKIGER 圖: http://www.nike.com/us/en_us/c/running/trail-running

先利申,小弟並非 Sponsored 運動員,下文絕非廣告。

近年越野跑盛行,越野跑鞋選擇多不勝數;大家一般會講既當中多數係 Salomon,TNF,Brooks,Scott,Hoka,Asics,Saucony……etc.。相信不少師兄,師姐打開鞋櫃都每樣有幾對,但 Nike 既越野跑鞋真係未必有師兄會講。小弟山齡唔算長,都係著開 Salomon 同 North Face,而且鞋係一樣好個人感覺/喜好嘅 GEAR,而 so far 同自己最啱腳型嘅係 TNF Ultra Endurance 同S記 S Lab Wings,但其實都硬係感覺好似差D野,同埋都一直想試下唔同品牌。

2015年 UTMB,見到美國的 Nike Elite team 勇奪 CCC 冠,亞軍及 UTMB 第3名,發現原來 Nike 是有 Trail Running Gear,但就只係美國先有得買,之前 send 過 Email 問 HK Nike 就回覆話暫時未有推出,所以一直無機會係香港試到。結果早排某某網站有 Sale,Nike Trail Vest 仲有 50% Off,就決定買來試下。

圖: 購入的Nike Wildhorse 3
圖: Nike Wildhorse 3 折左約港紙$68X,對著開S記既師兄來講一D都唔貴; Nike Trail Kiger Vest 當時是半價,折後約港紙$72X,唔算特別平純粹買來試下。

文章開首,講過TNF同S記,硬係感覺好似差D野,其實就係我覺得佢地既 Cushioning 方面比較一般。(補充S記2017年新出的 S Lab Sense Ultra 試著過,個 Cushion 好正好舒服,不過$1890的價錢實在令人卻步)而 Nike 跑鞋一直引以為榮的 Air Zoom 配合在跑山鞋又會如何呢?

圖: 切記,比賽千萬唔好試新鞋!
*(小弟係前一日去左陪玩MSIG Sai Kung,跑左14km開鞋的)

 

Nike Air Zoom WILDHORSE 3測試:

  • 路段: Garmin Race – 42km
  • 路段:施樂園>大帽山頂>梧桐寨>社山>鉛礦坳>草山>針山>金山>終點施樂園
  • 難度: 4 (最易1 – 5最難)
  • 里數: 44km *(行錯路多左2km)
  • 時間: 6 hr 35 mins

用後感:
的確 Nike 跑鞋一直引以為傲的 Air Zoom 是出色的,而且輕身增加了靈活性,另外反應/轉向及跳躍亦十分出色。就以剛剛 Garmin Race 為例,由上大帽山~四方亭~落梧桐寨,在大帽山石屎路有如跑鞋般舒適,落梧桐寨石級+Trail 落斜,回彈及緩震亦十分出色,唔知係心理作用定點,真係越落越快 *(亦因為太快,尾段收左皮)。另外,Trail/碎石地面的抓地表現亦很好,加上 Air Zoom 緩震系統,簡單來講係一對好好「跑」既山鞋。

圖:無吹水 ~ 大帽山~落梧桐寨個段Pace真係飛落去咁~

當然有得必有失,亦因為輕身靈活,保護性相對比S記同NF就較低,特別鞋頭位置保護較弱。而鞋底防滑度,當然唔可以同NF的Megagrip *(Vibram 最防滑系列)相比,但自問其實亦相當不俗,在一般山溪旁邊的濕滑/小青苔石面亦算平穩。

圖: 琴日係一剔控 ~ Photo Credit: Yang Jun Aaron

簡單總結一下,一直以來都對 Nike Running Gear 感覺都比較注重路跑,而今次試過 WILDHORSE 3 之後,感覺良好。如果以香港一般既山徑(如:麥徑)來講,技術性路段唔多,WILDHORSE 3 的舒適度及靈活性已經好夠「砌」,亦十分合適速度型跑手 *(Wildhorse~ 野馬係無改錯名)。特別係如果跑HK100/毅行,有較多石屎路跑位既比賽,就非常合適 Wildhorse 3,大家真係可以考慮下。

如果大家有興趣可以一齊去 Nike US 團購下,當然最好係 Nike HK 會推出 Trail Running 系列啦! *(希望 Nike HK 有 marketing 同事會睇 Fitz….haha)

以下係小弟著過最岩 Feel 既3對山鞋比較:

圖: 重申純粹以上個人感覺

大家有興趣的話,小弟可以再分享下 Nike 跑山背心 Kiger Vest。係香港,我暫時見過高手 John Ellis 同埋幾個外國人著過,但試過既人應該唔多!

圖: 左至右為 David Laney, Zach Miller 及 Tim Tollefson (*Tim在2017轉會到Hoka One One”)



以下 LINK 為 2015年 UTMB USA Nike Elite Team 的影片:

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[消委會報告] 選購緊身褲4大注意
你屬於「短褲流」定「壓力褲流」?
Fitz Gear 裝備


文章為作者意見,不代表Fitz立場。