Fitz > 裝備 Gear > 燒鴨價錢 燒鵝味道 II Salomon Ultra Pro
多位跑手試過都話正……要試過先知! (姓J條友,豎晒手指公係咁話正)

話說,Salomon 7月推出了一對以2018皇牌 S-Lab Ultra 為藍本的 Ultra Pro,有2條友 (一個姓J,一個姓M),試完講到對鞋曉飛咁……都唔知堅唔堅!

(唔開名) 語錄:
姓J: 做完雙坳好穩定,M3 technical 真心出色
姓M: 無分別,蔗渣價錢,燒鵝味道
(心諗,堅唔堅呀?)

試完之後…….OK,你地啱!

Salomon Ultra Pro 兩個字講完: 穩定 Photo Credit: Isaac Wong

外型

Ultra Pro 是以2018皇牌 S-Lab Ultra 為藍本,最明顯為保留了4塊 Side Wing 側翼!

穩定系統

鞋面外層改良自上一代 Side Wing 的4塊 Skin guard Sensfit 大大增加穩定性,而且採用了更挺身物料,更為耐用。內籠採用 EndoFit 內覆配合 Quicklace,令跑動時更包腳,更穩定。減少比賽後段,因體力下降時,容易出現拗柴的機會。

Salomon Ultra Pro 除外型,大部分系統都是改良自 S-Lab Ultra Photo: Salomon HK

緩震系統

一樣採用了 S-Lab Ultra 的緩震系統 EnergyCell+ 同 EnergySave,令跑手更持久,慳力,在長途比賽後段,仍能保持出色。而稍為改良的,是偷輕抽走了 S-Lab Ultra 中 Profeel film (紅圈中底內的銀色保護片,主要是保護鞋底免被硬石梗腳),為彌補鞋底之保護性,所以前掌的 EnergySave 就轉用了較硬身的 TPU 物料。所以如要講兩者最大不同,就是 Ultra Pro 的 cushion 會在頭30-50km會較硬,但50km後,就分別不大!

EnergyCell+中底 加上 EnergySave 緩震前掌,只可講無得頂!

另外一個貼心設計,同 S-lab Ultra 一樣,按不同碼數,加厚鞋底厚度,做到最能配合不同重量的跑手有同樣足夠的 Support。

配合不同碼數,加厚鞋底厚度,做到最貼心的支援

防滑鞋底

Ultra Pro 都是採用了最頂級的 Premium Wet Traction Contragrip 防滑橡膠鞋底,而最大分別為 Ultra Pro 的鞋釘再長了1mm,相對更抓地少少,更適合應付 technical 路段!

Ultra Pro 的鞋釘比 S-Lab Ultra 長1mm
試走 M4-8 一流! Photo credit: Isaac Wong

用後感

近日天氣不穩,落左幾日雨,正好有濕地爛地俾我試真對鞋! 當日輕鬆試走M4-8,走馬鞍山等 technical 下坡路段都十分穩定。前掌緩震 cushion 在30km後,開始漸入佳境,跑到大帽山白波石屎落斜,已開始感覺發揮到 EnergyCell+ 同 EnergySave 的回彈支援。

當日路濕爛地,即使高速下坡,Ultra Pro 都輕鬆駕馭 Photo Credit: Isaac Wong

最後,Ultra Pro 與 S-lab Ultra 一樣,主要定位為長途賽,高穩定性及 technical 地型,而且價錢定價為入門版價錢,性價比十分高。可以講係再一次:「S-Lab quality with a non S-Lab price」

大佬之前係咁話要買新鞋開季,一試愛上,買!
男女裝各2色…….可以考慮下情侶裝! (定價$1298)

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=101653

更多:
Fitz Facebook專頁
[逆轉反勝] 與 Salomon 神人們玩接力
[HK100賽後感] 有種福氣叫「食得跑得」
[有毒慎入] 識玩,一定要帶女友去玩呢個 (前篇)
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。