Fitz > 生活 Life > [運動聽乜歌] 香港三大「煩音」

上次講完筆者呢期最喜愛歌曲,今次講講三大「煩音」。「煩音」雖然好煩,不過勝在夠入耳、夠洗腦,一個唔覺意聽咗幾次就一定熟,唔知好彩定唔好彩,到你做運動時,都可以喺腦海裏面成首咁哼出嚟。

1. Miracle Shopping: Don Don Donki~

日系超級市場主題曲,因為成日人山人海,排隊畀錢等餐勁,所以焗住不斷聽。而呢首歌亦因為呢個場大受歡迎,成為「香港煩音」。如果有人仲想聽,可以聽埋下面日本作者原唱版……

2. 讓拇指向上

最近新聞多多嘅荃灣愉景新城,個商場雖然無乜好行,不過首歌會毫無間斷起勢咁播,你行兩轉一定識唱晒成首。至於首歌叫咩名,邊個唱,大家或者唔會知 (包括我在內),但係一定會記得「讓母子向上」。

早前引起唔少爭議嘅商舖擺設 (應該係除非唔係)

講旋律,呢首歌用嚟做運動其實唔錯,之但係,我就情願聽拍子機……

3. 點解要攬炒

「點解要攬炒」、「點解要破壞」、「我地乜都輸曬」……

對唔住,我未夠膽聽,大家都要鼓起勇氣起好 click 入去,真係會洗腦……

「煩音」可以戴住 headphone 自私聽,必要時用 speaker 大大聲播,相信喺身邊嘅煩人會即時彈開,咁你就可以一個人自私跑。(#誤)


文章為作者意見,不代表Fitz立場。