Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 死第一次 (九)

上回講到,我已經著陸。今日,係著陸後第一日,今日係 for buffer 的一日。因為,你知架啦,登峰既野,好 depends on 天氣。冇野咪 hea 多日囉。

每一年,我都會為左重要既人舔哂成張郵票。一張爛臭 postcard 的心意,我唔知有幾多人 get 到。雖則我平時西口西面又爛口,對於友誼的重視,也許只有我自己知道。

然而,金剛不壞之腸胃,係通過第三世界舔郵票練成。

寄完 postcard,去食個早餐,笑9下d死鬼佬。

又可能天有眼,一路上見到好多 sales。不停話 ”you remember me? I’m the drive who pick you up in airport!” 實在是猜猜我是誰詐騙電話的真人版…. 又有啲人,你唔 show 佢之後無啦啦係罵你。

But吹咩,我係唔鐘意 kobe bryant 同我行。

始終近 equator,每一日都好曬……

跟著,又因為 black diamond 的關係,去左呢間野食飯。

一坐低,轟的一聲…
二樓立即跌左塊磚落黎。
塊磚應該有1尺 x 4尺
waiter 先施施然行黎…
大佬,我差啲死左。
咁死法…都幾好笑…

之後去左個 museum,全部都係 Kilimanjaro 跑山的獎牌………
黑人跑步叻……
Kilimanjaro 係 roof of Africa…
估唔到又真係有人跑山…

到了晚上…
果個肥老板,終於幫我 sign hotel discount…同confirm hotel pick up to airport…
Tanzania…係好笑嘅…但要我去多次,我又未必會…佢地係落後,但啲人一啲都唔單純…

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

>

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=102579


更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 著陸 (八)
[果屎去非洲] 我拼命過生存 (七)
[果屎去非洲] 高山冇反應 (六)
[果屎去非洲] 西人英語 (五)
[果屎去非洲] 你要靜候再靜候 (四)
[果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel


文章為作者意見,不代表Fitz立場。