Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)

人太多,自然嘈吵… 一起來,嚇死我。all day breakfast 已經 ready… 加多杯 coffee,豪華程度可以媲美文青 cafe…

這些路,都係果句,海拔愈高愈吃力。記得飲水飲水飲水。

今天,由 Machame Camp 走到 Shira Camp。會離開森林,走上 Moorland,中文譯荒野…

無驚無險,到左3600m。又係食食食食食一盒 lunch box…

不得不提揹夫。他們能夠用頭頂運送15kg…

係呢個地勢露營…今天比昨天吃更多塵…

再食食食食食… 一大碟飯一早食完迫你瞓。

不經不覺,原來已經高過啲非洲雲

食埋少少野,係呢度,分享以前係網上學的少少保暖心德。

在高山,一定要小心高山症 (廢話),同埋感冒。而保暖,是最 basic 的方法。

洋人身子好,啲 ABC 又營養豐富,可能唔會病。但我呢啲土炮,即使在港得到 ”西伯利亞汪娜 ”的美譽,係山上,我都係怕凍既。

訓覺保暖好簡單。

首先,張熱水注入 BPA free 的水樽。之後放入睡袋,咁你果晚就會好暖,第二朝啲水又可以入水袋飲。

之後,著羊毛襪。最好買100% wool。因為 wool 濕左水依然保暖。我呢,點都會有一對100% wool 做睡襪。

去到再凍啲,我會帶埋帽…

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=99958

更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel


文章為作者意見,不代表Fitz立場。