Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 著陸 (八)

由於是日行程比較短,休息時間比較長,而考慮 tips 的時間都長。我明白,第三世界國家生活艱難,但都唔好欺騙我感情。

我真係未見過有5個人 serve 我囉…

我親看見到,waiter 從公用廚房把我的食物拿出來。我親眼見到,waiter = porter。

黎黎去去都係果2個人。

加上,在晚上,kobe bryant 寫了張 memo,好好提供 tips guide 服務,這實在令人反感。

anyway, 我只 follow 我之前上網 earch 的計劃。你5個人,咪分少啲囉。

最後一眼見到 Kilimanjaro。

沉悶的下山路程過去…
最後去到出口…
在等拿証書之前,大家都議論紛紛。

有人完成第7個 summit,有人希望完成7 summit。

原來,還有人是一人團。 他們是故意把大家分開的,那眾人便能得到多點 tips…

有位洋人不安地細聲問我關於 tipping,她說她的guide迫佢俾tips…

唉…

離開之後,我話要買 postcard,kobe bryant 車左我去。之後,俾我睇到個店主放左d野係檯,kobe bryant 去左拿。好明顯抽左佣,之後 kobe bryant 狂 sell 話同我明天去玩,我啋佢有味。

例牌地,返酒店前要返回旅遊公司 debrief…

“hey!!! Congratssss”

又係果個肥黑鬼。佢同我 high five。感覺很 yo…

之後,幫我搞埋張 cert,返酒店。

“excuse me, one porter only has xxxx dollars tips” Kobe bryant 說。

有一鼓力量,將老娘畢生學回來的英文,用最流利的手法爆了出去。

“ok ok…. ok ok…” Kobe bryant 說。

返酒店,洗哂d野,自己出左街行

原來非洲行人路係無鋪既…

接著,就被這小孩跟著。

“My name is Eva”

嗯….. 我想,這是她唯一懂的英文。因為之後我跟她說什麼她就重覆…

方圓十萬里都係泥地,最後都係返酒店…

“Good to see everybody again after shower!” 果個粉紅衫男人,件衫終於洗左…

之後,個肥黑鬼又出現。

我話我要 extend 多一晚,後日先飛。

佢話佢會比 discount 我。

因為,酒店老闆又係佢…

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=102211

更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 我拼命過生存 (七)
[果屎去非洲] 高山冇反應 (六)
[果屎去非洲] 西人英語 (五)
[果屎去非洲] 你要靜候再靜候 (四)
[果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel

 

 


文章為作者意見,不代表Fitz立場。